صنعت، معدن، تجارتمعدن

طیب نیا: تعهد به توسعه کمی، کیفی و متوازن را در دستور کار قرار می دهیم

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، گفت: تعهد به اجرای برنامه های توسعه مداوم کمی، کیفی و متوازن در فولاد مبارکه هدفگذاری شده است.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، محمدیاسر طیب نیا امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل فولاد مبارکه افزود: در اجرای برنامه ها، تامین مواد اولیه یکی از راهبردی ترین مسائل است که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و ایمیدرو این دغدغه حل خواهد شد.

برنامه های مبارکه
وی با اشاره به برنامه های خود در فولاد مبارکه، افزود: ساختار سازمانی منسجم مبتنی بر الگوهای کارشناسی شده، تقویت دانش، اصلاح ساختار، وحدت رویه در امور و تداوم برنامه های توسعه ای در این فولادساز مورد توجه است.
مدیرعامل جدید فولاد مبارکه با بیان اینکه این مجموعه باید موتور محرک اقتصاد و پرچم دار توسعه صنعتی کشور باشد، افزود: استفاده از ظرفیت پیشکسوتان عرصه صنعت و حوزه فولاد و همچنین بهره مندی از توان نیروی جوان نیز در این مجموعه مورد توجه است.

ثبت رکورد تولید و سوددهی در مبارکه
در ادامه حمیدرضا عظیمیان مدیر عامل پیشین شرکت فولاد مبارکه با ارایه گزارشی گفت: طی سه سال گذشته و به رغم اعمال تحریم های بی سابقه، رکوردهای قابل توجهی در این مجموعه به ثبت رسید.
وی افزود: سال گذشته شرکت مبارکه ۳۷ هزار میلیارد تومان و گروه مبارکه ۵۰ هزار میلیارد تومان سوددهی را رقم زد.
عظیمیان گفت: خوشبختانه طی حضورم در این شرکت، ایمیدرو حمایت های همه جانبه ای از مبارکه داشت و امیدوارم با ادامه این روند، شاهد موفقیت های چشمگیر این فولادساز بزرگ باشیم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا