صنعت، معدن، تجارت

اطلاعیه جذب نیرو در سایپا کذب است

اخیرا خبری در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که در آن به استخدام شرکت سایپا از بین بسیجیان استان البرز اشاره شده و انتشار این اطلاعیه کذب، عناد جویی و غرض ورزی عده ای خاص را نشان می دهد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، داود حسین زاده فرمانده حوزه بسیج گروه خودروسازی سایپا با اشاره به انتشار خبری که اخیرا در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که در آن به استخدام شرکت سایپا از بین بسیجیان استان البرز اشاره شده است، گفت: در این اطلاعیه کذب آمده که طی توافق بسیج استان البرز با شرکت سایپا، این مجموعه صنعتی از متقاضیان بسیجی استخدام به عمل می آورد. این در حالی است که شرکت سایپا هرگونه جذب نیرو را از طریق سایت رسمی و سایر درگاه‌های خود اطلاع رسانی می کند.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد در شرایطی که کشور با مشکل اشتغال و مطالبه جوانان برای استخدام روبرو است انتشار گسترده اینگونه اخبار اهداف غرض ورزانه ای را دنبال می کند اظهار داشت: به خصوص آنکه در آگهی مذکور از استخدام بسیجیان و ساکنین مناطق پرجمعیت البرز مانند حصارک و کمالشهر نام برده شده است و از آنجا که ضرورت اشتغال در آنجا احساس می شود، با هدف قراردادن بسیج که جایگاه والایی در آن مناطق دارد روبروی مردم است.

حسین زاده افزود: خبر کذب استخدام بسیجیان محلات البرز در سایپا در زمانی منتشر می شود که حوزه بسیج گروه خودروسازی سایپا در سال های اخیر در کنار مدیریت ارشد گروه و پرسنل این گروه خودروسازی بوده و در حوزه های داخلی سازی قطعات، افزایش تولید و موضوعات فرهنگی و سلامت کارکنان نقش پررنگی را ایفا کرده است.

فرمانده حوزه بسیج گروه خودروسازی سایپا با اشاره به تلاش جهادگونه کارکنان بسیجی سایپا در شرایط سخت اقتصادی تصریح کرد: به نظر می رسد هدف انتشار این اخبار کذب تخریب چهره بسیج و خادمانی است که در لباس کار و صنعت تمام تلاش خود را برای نقش برآب کردن نقشه های شوم دشمنان در ضربه زدن به صنعت خودروسازی کشور به کار بسته اند.

حسین زاده افزود: از طریق مراجع قانونی با انتشار دهندگان این قبیل اخبار برخورد خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه دولت مردمی سیزدهم با هدف ایجاد اشتغال و توجه به نیازهای عموم مردم به خوبی کار خود را آغاز کرده است و امید می رود که شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم و امکان استخدام جوانان پرتلاش و مستعد کشور در مجموعه های صنعتی فراهم شود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا