بورسفرابورس

کشف قیمت ۱۲۲۰ تومانی هر سهم نخستین هتل بازار سرمایه در فرابورس ایران

دیگر در این عرضه اولیه به هر کد سهامداری در سقف قیمت تعداد ۲۹۴ سهم تخصیص یافته است، همچنین برای متقاضیانی که سفارش آن‌ها کمتر از این میزان بوده به همان میزان ثبت شده سهام تعلق گرفته است.

دومین عرضه اولیه امسال فرابورس ایران با کشف قیمت ۱۲ هزار و ۲۰۰ ریالی هر سهم شرکت هتل بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان در بازار دوم رقم خورد تا نخستین هتل بازار سرمایه از امروز رسما معاملات خود را در بازار سهام فرابورس آغاز کند.

به گزارش آرمان اقتصادی، روز جاری تعداد ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار سهم معادل ۱۵ درصد از سهام این شرکت به روش ثبت سفارش به روی تابلو معاملات رفت که در سقف دامنه قیمتی مدنظر در این عرضه اولیه یعنی ۱۲ هزار و ۲۰۰ ریال فروخته شد. دامنه قیمتی در ثبت سفارش از مبلغ ۱۱ هزار و ۱۰۰ ریال تا ۱۲ هزار و ۲۰۰ ریال تعیین شده بود.

همچنین بخوانید

از سوی دیگر در این عرضه اولیه به هر کد سهامداری در سقف قیمت تعداد ۲۹۴ سهم تخصیص یافته است، همچنین برای متقاضیانی که سفارش آن‌ها کمتر از این میزان بوده به همان میزان ثبت شده سهام تعلق گرفته است. 

شرکت هتل بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان با سرمایه ۱۱۰ میلیارد ریال منقسم به ۱۱۰ میلیون سهم هزار ریالی، برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۶ رقم یک‌هزار و ۲۳ ریال سود به ازای هر سهم (پس از کسر مالیات) پیش‌بینی کرده که از این میزان در سه ماهه اول امسال رقم ۳۶۸ ریال معادل ۳۶ درصد را پوشش داده است.

محمد ابوطالبی مدیرعامل و عضو هیات مدیره این شرکت در جریان نشست خبری «یک‌ دیدار، یک عرضه» با اشاره به اینکه شرکت در سال ۹۵ نسبت به سال گذشته رشد ۳۵ درصدی در فروش داشته، گفت: در این سال میزان سودآوری شرکت نیز افزایش ۴۰ درصدی را تجربه کرده است.

وی همچنین این هتل را یکی از ۲۲ زیرمجموعه هتل‌های زنجیره‌ای پارسیان عنوان کرد و در خصوص برنامه‌ آتی این شرکت برای دریافت استانداردهای بین‌المللی گفت: در صدد هستیم در آینده نزدیک به عنوان اولین هتل بین‌المللی ۵ ستاره در کشور، استاندارد ملی را اخذ کنیم تا به کمک تمایز برگرفته از فرهنگ ایرانی_اسلامی در ارائه خدمات اقامتی، پذیرایی و رفاهی در کشور پیشرو باشیم.

شرکت هتل بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان در گروه هتل و رستوران و زیرگروه هتل‌ها، اردو و دیگر تدارکات با نماد «گکوثر» از فروردین‌ماه ۱۳۹۶ به عنوان یکصدوپنجاه‌وششمین نماد معاملاتی و هشتادوپنجمین شرکت در بازار دوم فرابورس ایران درج شد و امروز یکشنبه ۱۲ شهریورماه طی عرضه اولیه، ۱۵ درصد از سهام آن  به قیمت هر سهم ۱۲ هزار و ۲۰۰ ریال فروخته شد. 

منبع: روابط.عمومی فرابورس ایران

قالب وردپرس

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا