بورسبورس اوراق

رشد ۵۰ هزار واحدی هفتگی شاخص، با وجود منفی بودن پرتفوها


شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۵۱هزار و ۳۰۹واحد افزایش، معادل ۳.۵۷درصد رشد کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۴روز معاملاتی تعداد ۲۷میلیارد و ۶۲میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۵۷هزار و ۷۰۰میلیارد ریال در بیش از ۳میلیون و ۴۱۹هزار و ۶۰۶دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۸.۷ و ۱۰ درصد رشد و ۲۷ درصد افت را نسبت به هفته قبل‌تر(که ۵روز معاملاتی داشت) تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۲۸۷۹میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۵۳هزار و ۴۵میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۲۳.۸۰ و ۱۴.۹۱ درصد کاهش همراه شدند.

همچنین بخوانید

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۱۷ مهر با ۵۱هزار و ۳۰۹واحد افزایش، معادل ۳.۵۷درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۴۸۸هزارو ۲۹۳واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۶هزار و ۴۸۸واحد افزایش، معادل ۱.۵۴درصد رشد کرد و رقم ۴۲۷هزار و ۲۸۳واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۳۸هزار و ۸۲۴واحد رشد به رقم ۱۱۱۲هزار و ۳۱۴واحد و شاخص بازار دوم با ۹۹هزار و ۴۹۴واحد افزایش، به عدد ۲ میلیون و ۹۲۸هزار و ۹۸۰واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۳.۶۲درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۳.۵۲درصد افزایش همراه شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا