کسب و کار

۸ مهارت که دختران باید بلد باشند

دهه دوم عمر چیزهای زیادی در مورد زندگی یاد می گیریم و در واقع برای باقی عمر بیشتر آماده می شوید. در اینجا به چند مورد اشاره کرده ایم که خانم ها باید قبل از جشن تولد ۳۰ سالگی شان آنها را یاد گرفته باشند. ما یادگیری آشپزی و یادگیری نقاشی را به عنوان مهارت های اصلی توصیه می کنیم.

۱. چطور تایر پنچر را عوض کنید

اگر از وسیله نقلیه شخصی استفاده می کنید، دیگر تابحال باید یاد گرفته باشید که چطور تایر پنچر آن را عوض کنید. چون هر روز از آن استفاده می کنید و هیچ وقت نمی دانید که چه زمانی ممکن است پنچر شود. پس یادگیری این کار را به تأخیر نیندازید.

همچنین بخوانید

۲. چطور پارک دوبل بزنید

همه ما چه خانم چه آقا باید پارک دوبل را یاد بگیریم تا بتوانیم در امتحان رانندگی قبول شویم. ولی گویی خیلی افراد هستند که بعد از امتحان کاملاً پارک دوبل را فراموش می کنند. یک بار برای همیشه نحوه پارک دوبل زدن را یاد بگیرید، تا از کسانی نباشید که هر دفعه می خواهند پارک کنند گلگیر ماشین های دیگر را خراب می کنند یا در جوی آب می افتند.

۳. بچه می خواهید یا نه و چرا

خیلی ها بچه می خواهند و خیلی ها هم هستند که بچه نمی خواهند. اجباری در آن نیست، ولی اگر بچه می خواهید، زمان شما محدود است. تا ۳۰ سالگی باید بدانید که آیا می خواهید بچه داشته باشید یا خیر و اینکه دلیل شما برای بچه خواستن یا نخواستن چیست. برای بچه دار شدن باید قبل از ۳۰ سالگی برنامه ریزی کرده باشید.

۴. چطور رایانه و تجهیزات صوتی و تصویری را راه اندازی کنید

فناوری یکی از واقعیت های جامعه امروزی است و اینکه بدانید چطور رایانه، تلویزیون ها هوشمند، MP3 پلیر و دستگاه های دیگر را راه اندازی کرده و از آنها استفاده کنید، یک مهارت مهم در زندگی محسوب می شود. تا قبل از ۳۰ سالگی این مهارت را بدست آورید و در آن استاد شوید.

۵. خودتان را در ۴۰ سالگی کجا و چطور می بینید

دیگر سال هایی که می توانستید بی خیال و بدون فکر به آینده بگردید و تفریح کنید گذشته اند. حالا دیگر شما مسئول سرنوشت خود هستید و باید طوری برای زندگی تان برنامه ریزی کنید که بدانید ۱۰ سال دیگر کجا هستید و چه می کنید.

۶. کدامیک از چیزهایی که در کودکی در مورد آینده تان فکر می کردید درست از آب درآمده اند

بیایید با این موضوع روبرو شوید، بعضی از آن چیزهایی که در کودکی در مورد آینده خود فکر کرده بودید – چه خوب و چه خوب – واقعیت ندارند. حالا که دیگر بزرگسال هستید و کنترل وجهه و شخصیت شما در دستان خودتان است، می توانید تصمیم بگیرید که می خواهید چگونه باشید و چیزهایی که به دردتان نمی خورند را کنار بگذارید.

۷. یک مهمانی سورپرایز راه بیندازید که واقعاً طرفتان غافلگیر شود

برگزاری یک مهمانی سورپرایز – که واقعاً غافلگیرکننده باشد – باعث می شود که مهارت های رهبری و مدیریتی شما برای برنامه ریزی یک مهمانی، رویداد یا مناسبت و جمع کردن افرادی با شخصیت های مختلف در یک جا، به آزمون گذاشته شود. وقتی خوب به آن فکر می کنید، می بینید که این مهارت ها در محل کار هم به دردتان می خورند.

۸. آرایشگری را یاد بگیرید یا آموزش دهید

اگر به دنبال درآمد زایی خوب در ایران هستید، بهتر است آرایشگری یاد بگیرید و سپس آرایشگری را آموزش دهید .

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا