بورسبورس اوراق

تداوم روزهای سیاه بورس/ شاخص بورس ۳۸ هزار واحد دیگر ریخت


شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت ۳۸هزارواحدی مواجه شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۵میلیارد و ۹۶۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۸۸۷میلیارد تومان در بیش از ۵۶۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۳۸هزار و ۷۷۲واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۱۸هزار و ۷۲۱واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و فولاد مبارکه اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های آلومینیوم ایران، گروه صنایع کاغذ پارس و مهندسی نصیر ماشین با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

همچنین بخوانید

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۳۷۱میلیون ورقه به‌ارزش ۶هزار و ۸۸۴میلیارد تومان در ۳۹۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۵۰واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۴۸۴ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، سرمایه‌گذاری صبا تامین و پتروشیمی تندگویان شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی زاگرس، مجتمع جهان فولاد سیرجان و صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا