انرژی

رحیمی: مردم سقز و بانه با قطعی آب بیش از ۷۲ ساعت به بهانه جیره بندی مواجه هستند

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مردم با قطعی آب بیشتر از ۷۲ ساعت به بهانه جیره بندی مواجه هستند که بعد از وصل مجدد آب، آبی که در اختیار مشترکان قرار می گیرد کدر و غیر شفاف می باشد.

به گزارش آرمان اقتصادی، بهزاد رحیمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر کشور بیان کرد: تذکرم در خصوص تعیین تکلیف هر چه سریع تر انتخاب استاندار کردستان است که در این زمینه باید اقدام عاجل صورت گیرد.

همچنین بخوانید

وی در تذکر به وزیر نیرو در خصوص کمبود شدید آب شرب شهرستان های سقز و بانه، گفت: در حال حاضر مردم با قطعی آب بیشتر از ۷۲ ساعت به بهانه جیره بندی مواجه هستند و بعد از وصل مجدد آب، آبی که در اختیار مشترکان قرار می گیرد کدر و غیر شفاف می باشد که با تغییر طعم، رنگ و بو نیز مواجه هستیم و در این خصوص به وزیر نیرو پیشنهاداتی نیز ارائه شده است.

نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی در تذکری دیگر به وزیر نیرو ادامه داد: تراز ۱۴۰۳ دریاچه سد بوکان جهت تامین آب شرب شهرستان سقز حفظ شود، با توجه به اینکه مخازن آب تکمیل نشده و داخل رینگ قرار نگرفته، امکان بهره برداری از تصفیه خانه شماره ۲ وجود ندارد.

رحیمی در تذکر به وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه در زمینه پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان، بیان کرد: افرادی که از یکم فروردین ۱۳۹۹ به افتخار بازنشستگی نائل شده اند، اما تاکنون موفق به دریافت پاداش خود نشده اند.

وی در تذکر به وزیر راه و شهرسازی در خصوص توجه جدی و تخصیص اعتبار به پروژه های راهسازی استان کردستان، گفت: پروژه چهاربانده شدن جاده سقز – بانه و تکمیل جاده بانه- مریوان باید هرچه سریع تر تکمیل شود.

نماینده سقز در ادامه در تذکر به وزیر کشور عنوان کرد: بازگشایی مرز سقز تاثیر بسیاری در رشد و شکوفایی اقتصادی و جلوگیری از رکود و بحران بیکاری این منطقه دارد.

رحیمی در پایان گفت: تذکر بعدی من در خصوص اجرای رتبه بندی معلمان و پایان دادن به انتظار بیش از ۱۰ ساله آنها است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا