امور زیربناییراه و ساختمان

حمله سایبری اخیر به سازمان بنادر نتوانست شرایط کار را سخت کند

معاون سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به حمله سایبری اخیر به سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این حمله سایبری نتوانست شرایط کار را سخت کند و با همکاری سایر نهادها توانستیم از پس این مشکل برآییم.


همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی،، جلیل اسلامی در مراسم جهانی دریانوردی با بیان اینکه امروز سی و سومین جشن روز دریانوردی در کشورمان برگزار می‌شود، اظهار داشت: از سال ۶۵ روز جهانی دریانوردی را در ایران گرامی می‌داریم و همواره در طول این سال‌ها به دنبال تسهیل شرایط کار دریانوردان در کشورمان هستیم.

وی با بیان اینکه امروز دریانوردان کشورمان با دو موضوع شرایط تحریم و کرونا مواجه هستند، گفت: نقش حمل و نقل دریای در کشورها بیش از ۸۰ تا ۹۰ درصد است و یکی از سازمان‌هایی که بخش عمده‌ سیستم حمل و نقل کالا را بر عهده دارد سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با سیستم حمل و نقل دریایی است.

معاون سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه به طور قطع با رفع تحریم‌های ظالمانه شرایط کار دریانوردان در کشور بهتر می‌شود ادامه داد: سازمان بنادر و دریانوردی در کنار دریانوردان کشورمان در راستای کمک به فعالیت بخش دریایی کشور دور زدن تحریم‌ها مقابله با تحریم‌ها و احقاق حقوق صنمعت دریایی کشورمان فعالیت داشت و توانستیم این صنعت را سرپا نگه داریم.

وی با اشاره به حمله سایبری اخیر به سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این حمله سایبری نتوانست شرایط کار را سخت کند و با همکاری سایر نهادها توانستیم از پس این مشکل برآییم.

ادامه دارد…………

 


انتهای پیام/

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا