بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

نکاتی که باید قبل از خرید ارز دیجیتال بدانید

اگر شما هم علاقمند به خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین هستید، حتما باید به این نکات توجه کنید!

 

بسیاری از مردم با دیدن سودهای بسیار بالای بازار ارز دیجیتال، گمان می کنند که یک شبه و با زدن چند دکمه می توانند زندگی خود را از این رو به آن رو کنند. این تصور کاملا غلط است و نکاتی درباره خرید ارز دیجیتال وجود دارد که حتما باید به آن ها توجه شود. نه تنها خرید ارز دیجیتال، بلکه فروش ارز دیجیتال هم نیاز به دقت بالایی دارد. پیش از خرید ارز دیجیتال باید به مواردی توجه شود. در این مقاله قصد داریم تا شما را با برخی از این موارد بیشتر آشنا کنیم. با خواندن این مقاله، اهمیت انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال ایمن و معتبر، انتخاب یک کوین آینده دار و نحوه صحیح خرید و فروش ارز دیجیتال و نگهداری از آن را در می یابید.

همچنین بخوانید

کدام ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بهتر است؟

ارزهای دیجیتال تاریخچه ای ۱۳ ساله دارند و با ظهور بیت کوین فعالیت خود را آغاز کردند. بیت کوین (BTC) قدیمی ترین ارز دیجیتال موجود در بازار رمز ارزها است. پس از پیدایش بیت کوین ارزهای دیگری هم ساخته شدند که آلت کوین نام گرفتند. اتریوم (ETH)، کاردانو (ADA) و تتر (USDT) چند نمونه معروف از آلت کوین ها هستند. روند افزایش انواع ارز دیجیتال به همین شکل ادامه یافت تا جایی که تعداد رمز ارزها به ۱۲,۶۷۷ نوع رسید. این تعداد همواره در حال افزایش است و همه روزه به تعداد ارزهای دیجیتال اضافه می شود. اما آیا همه این ارزها ارزش سرمایه گذاری دارند؟ پاسخ مسلما منفی است. برای خرید و فروش ارز دیجیتال و انجام یک سرمایه گذاری مطمئن، ابتدا باید چند نمونه مطمئن را انتخاب کنید. به عقیده بسیاری از تحلیلگران قدیمی بازار، بیت کوین می تواند مطمئن ترین گزینه برای شما باشد. با این حال امکان کسب سود از دیگر رمز ارزها هم وجود دارد اما باید در خرید و فروش آن ها دقت بیشتری داشته باشید.

 

خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین

 

خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین

صرافی آنلاین ارز دیجیتال، یک مرجع جهانی برای خرید و فروش ارزهایی مانند بیت کوین است. با ثبت نام و احراز هویت در این صرافی ها می توانید خرید ارز دیجیتال را انجام دهید. روند خرید و فروش ارز دیجیتال در هر یک از صرافی های آنلاین ایرانی و خارجی متفاوت است.

تعداد و نوع ارزها هم بسته به سیاست های هر صرافی متفاوت است. از دیگر تفاوت هایی که میان صرافی ها وجود دارد می توان به میزان کارمزد، میزان نقدینگی و نحوه پشتیبانی اشاره کرد. تمامی این نکات بسیار حائز اهمیت هستند و باید آن ها را به دقت بررسی کرد. هر چقدر که میزان کارمزد یک صرافی ارز دیجیتال کمتر باشد تجربه معامله در آن بهتر است. از طرفی این صرافی باید میزان نقدینگی بالایی داشته باشد تا معاملات شما با بهترین قیمت انجام شود. نزدیک بودن قیمت خرید و فروش هم از عواملی است که به نفع سرمایه گذاران و معامله گران می باشد.

از این رو برای خرید ارز دیجیتال، پیدا کردن یک صرافی با چنین ویژگی هایی بسیار مهم است. انجام این کار در بین ۴۱۲ صرافی آنلاین امری دشوار است. به همین دلیل ما در این مقاله یک صرافی مطمئن را به شما معرفی می کنیم که علاوه بر رعایت نکات فوق، امکانات جانبی رضایت بخشی را هم به شما ارائه می کند.

 

صرافی ارز دیجیتال

 

ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال

با بررسی ویژگی های مذکور در بین صرافی های آنلاین ارز دیجیتال، صرافی بیت ایمن (Bitimen) را می توان به عنوان یک گزینه مناسب معرفی کرد. این صرافی با پشتیبانی از شبکه های انتقال ERC-20، TRC-20، TRC-10، BEP-20 و BTC، امکان انتقال ارز دیجیتال در سریع ترین زمان و با کم ترین کارمزد را برای ما فراهم می کند. در کنار همه این امکانات، صرافی Bitimen دارای آدرس حقوقی ثبت شده می باشد و اطلاعات آن در پایین صفحه اصلی و قسمت درباره ما درج شده است. فعالیت این صرافی زیر نظر پلیس فتا می باشد و به همین دلیل اعتماد به آن راحت تر است. با وجود همه این ویژگی ها، بهترین راه نگهداری ارز دیجیتال، ذخیره آن در کیف پول شخصی است. برای انجام این کار باید یک کیف پول نرم افزاری و یا سخت افزاری تهیه کنید و آن را به کیف پول خود در صرافی آنلاین بیت ایمن وصل کنید. جالبت تر اینکه کیف پول صرافی بیت ایمن امکان اتصال به تمامی کیف پول ها را دارد و از این بابت هیچ جای نگرانی برای ما وجود نخواهد داشت.

برای انجام ثبت نام و آغاز فعالیت خود در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن، ابتدا وارد سایت bitimen شوید. سپس با مراجعه به قسمت راهنمای استفاده، ویدئوهای آموزشی را مشاهده کنید و فعالیت خود را آغاز کنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، می توانید از طریق پنل پشتیبانی سایت از پشتیبان ها کمک بگیرید. اکنون که این نکات را درباره خرید ارز دیجیتال از یک صرافی آنلاین معتبر می دانید، با خیالی راحت تر می توانید معاملات خود را شروع کنید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا