بانکبانک و بیمه

پست بانک بزرگترین خرده بانکدار روستایی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پست بانک به عنوان بزرگترین خرده بانکدار روستائی کشور نقش مهمی در اشتغالزائی و رونق کسب و کارهای خرد در راستای حمایت از تولیدات داخلی دارد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ecoideal)،مجید محنایی در مراسم تودیع مدیر پیشن و معرفی مدیر جدید پست‌ بانک استان در ادامه با اشاره به نقش ماندگار این بانک در مناطق روستائی و محروم گفت: این بانک با خدمات‌ رسانی شایسته در روستاها و مناطق کم برخوردار، خلأهای بانکی و مالی موجود در این مناطق را در راستای کاهش شکاف الکترونیکی و اقتصادی بین شهر و روستا را پوشش داده است.
وی در پایان از داود کریمی مداب مدیر پیشین پست بانک استان و از زحمات وی به عنوان دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان به جهت هم افزائی مدیران اقتصادی استان در راستای کاهش ۱۱ درصدی بیکاری و افزایش اشتغالزائی در استان تجلیل نمود.
همچنین دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران نیز در این نشست ضمن تأکید بر تقویت جایگاه بانک به عنوان بزرگترین خرده بانکدار روستائی در نظام بانکی کشور و نقش مهم آن در عرصه های پولی و اقتصادی گفت: تمامی کارکنان باید با انسجام و هم افزائی با خدمات‌رسانی شایسته به هموطنان به ویژه روستائیان و محرومان پاسخگوی آنان باشند تا ضمن محرومیت‌زدائی، به اشتغالزائی این مناطق کمک نمایند.
الله داد محمدی مدیر شعب بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست ضمن اشاره به تاثیرگذاری نظام بانکی در پویائی چرخه اقتصادی کشور از زحمات کریمی مداب در شورای هماهنگی بانک های استان قدردانی نمود.
گفتنی است، در پایان این نشست از زحمات داود کریمی مداب مدیر پیشین پست بانک استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل و سعید ساعدی‌فرد به عنوان مدیر جدید استان معرفی شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا