راه و ساختمان

با کمک از وب سایت های املاک، ملک مورد نظرتان را جستجو کنید

چند سالی می‌شود که دنیای اینترنت زندگی همه‌ی ما را دچار تغییر و تحول های زیادی کرده است و با کمک تکنولوژی دیگر معطل تاکسی نمی مانیم یا خریدهای روزمره را به صورت حضوری انجام نمی‌دهیم. با استفاده از اپلیکیشن و وب سایت های اینترنتی می توانیم تمامی نیازهای اولیه خود را به صورت غیر حضوری بر طرف کنیم.

 

یکی از نیازهای مهم زندگی که از زمان های گذشته تا به امروز همراه بشر بوده، نیاز به یک مسکن و سرپناه امن برای زندگی کردن است. در چند سال گذشته، خرید خانه در تهران و یا سایر شهرهای ایران یک امر بسیار ساده و دست یافتنی محسوب میشد. اما حالا با توجه به قیمت دلار، مشکلات اقتصادی، تحریم و تورم بالا در کشور خرید یک آپارتمان معمولی هم کار بسیار سخت و دشواری محسوب می‌شود. با توجه به همه‌ی این مشکلات و دغدغه‌های موجود، در زمان خرید و یا اجاره ملک به خوبی تمامی جوانب را بررسی کرده و با آگاهی کامل اقدام به انجام معامله کنید. چرا که هر اشتباه کوچک و یا بزرگ می تواند ضرر و زیان مالی بسیار زیاد و در بعضی از مواقع غیر قابل جبران برای شما به همراه داشته باشد.

 

در ادامه این مطلب ویژگی های اصلی یک وب سایت خوب و تخصصی در زمینه‌ی درج آگهی را به شما می‌گوییم و یک ب سایت تخصصی و با کیفیت را به شما معرفی می کنیم. بنابراین این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

 

در زمان جستجو، وب سایت های تخصصی را در اولویت قرار دهید

در زمینه‌ی درج آگهی املاک، دو دسته وب سایت داریم. وب سایت های تخصصی و عمومی. در وب سایت های عمومی علاوه بر آگهی ملک، آگهی های متفرقه مانند: ارائه خدمات، فروش لوازم الکترونیکی، فروش خودرو و … هم درج می‌شود. اما در وب سایت های تخصصی این گونه نیست. و فقط آگهی های خرید و فروش ملک منتشر می ‌شود. و همین علت هم باعث می شود تا وب سایت های تخصصی باکیفت تر و بهتر از وب سایت های عمومی به نظر برسد. در ادامه به چند عامل مهم که باعث می شود بازدید از وب سایت های تخصصی در اولویت قرار بگیرد، اشاره می کنیم.

 

تنوع بالا

در وب سایت های تخصصی، تعداد آگهی ها به نسبت سایر وب سایت ها بیشتر است و همین عامل هم باعث می‌شود تا کاربران با تنوع بسیار زیادی از آگهی ها رو به رو شوند و با دید وسیع تری ملک مورد نظرشان را جستجو کنند.

 

امنیت

اصلا مهم نیست که برای خرید یک کالا به وب سایت های اینترنتی مراجعه می کنید و یا دریافت خدمات. در هر دو صورت، امنیت حرف اول را می زند. در وب سایت های تخصصی، بیشتر آگهی ها توسط مشاورین املاک معتبر در منطقه ثبت می‌شود. و تعداد افراد عادی که آگهی درج می کنند، بسیار کم تر است.

 

به عنوان مثال: وب سایت درج آگهی شابش، یک وب سایت تخصصی در زمینه‌ی املاک است که بیشتر آگهی های آن توسط مشاورین املاک ثبت می شود. املاک های معتبر بعد از عضویت در این وب سایت و بررسی کارشناسان اجازه درج آگهی در وب سایت را دارند. تمامی آگهی های وب سایت شابش، قبل از انتشار توسط کارشناسان کنترل کیفی بررسی می شود، و اگر آگهی بر اساس استاندارد های لازم نباشد، لغو و در وب سایت منتشر نمی شود.

 

کاربری ساده و سرعت استفاده بالا

اگر قصد اجاره یا خرید آپارتمان در صادقیه و یا سایر محله ها را دارید پیشنهاد می کنیم که به وب سایت شابش مراجعه کنید. سرعت بالا و کاربری ساده از مهم ترین ویژگی های این وب سایت است. در شابش می توانید بعد از جستجوی ملک مورد نظرتان و ایجاد حساب کاربری، آگهی های محبوب خود را ذخیره کرده و در آخر باهم مقایسه و بررسی کنید. علاوه بر ذخیره کردن آگهی ها، این امکان را هم دارید تا از قابلیت گوش به زنگ استفاده کنید. با فعال کردن این گزینه، می توانید از منتشر شدن جدید ترین آگهی ها با معیارهایی که مد نظر دارید، مطلع شوید.

 

ارائه خدمات مفید و ارزنده

وب سایت خوب، وب سایتی است که علاوه بر درج آگهی، خدمات مفید دیگری هم در اختیار کاربران قرار بدهد و آن ها را همراهی کند. به عنوان مثال: آگاهی از قیمت های جدید خرید خانه، ارائه گزارشات و اخبار جدید در حوزه مسکن، معرفی آژانس های املاک تهران و سایر شهرهای ایران از جمله خدمات مفیدی است که یک وب سایت خوب و باکیفیت می تواند در اختیار کاربران قرار دهد. تمامی این موارد گفته شده را می توانید در وب .shabesh.com (شابش) مشاهده کنید.

 

نتیجه گیری:

با پیشرفت تکنولوژی و گسترده شدن دنیای اینترنت، خیلی از نیازهای اساسی ما برای زندگی کردن تغییر کرده و شکل دیگری به خود گرفته است. یکی از این تغییرات، نحوه جستجوی خرید و یا اجاره آپارتمان است. طبق تحقیقات انجام شده، هر فرد به طور معمول برای پیدا کردن یک ملک مناسب و ایده آل، باید دست کم به ۵ املاک مراجعه کند تا در نهایت، این مراجعه به ۶ یا ۸ بازدید حضوری منجر شود. اما با مراجعه به وب سایت های تخصصی درج آگهی املاک این امکان برای شما فراهم می‌شود که در کوتاه ترین زمان به هزاران آگهی باکیفیت دسترسی داشته باشید و هوشمندانه ملک مورد نظرتان را جستجو کنید.

 

 

 

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا