کسب و کار

خرید فرش ماشینی ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه با شرایط قسطی برای عروس و دامادها

خرید فرش برای جهیزیه یکی از دغدغه‌های عروس و داماد‌ها می‌باشد. در این مقاله تلاش کردیم که شما را در خرید فرش جهیزیه راهنمایی کرده و به کمک شما جهت انتخاب و خرید فرش ماشینی ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه با شرایط قسطی برای عروس و دامادها بپردازیم که یکی از دغدغه‌ها برای زوج‌های جوان است که از نظر اقتصادی دارای فشار و مشکلات اقتصادی هستند.

 

نکات مهمی که عروس و دامادها در هنگام خرید فرش ماشینی ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه باید به آن توجه داشته باشند

همچنین بخوانید

انتخاب طرح و رنگ بندی فرش

انتخاب رنگ‌بندی و طرح فرش یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها در هنگام خرید فرش برای جهیزیه است. شاید بعضی‌ها ابتدا تمامی خرید‌های جهیزیه را انجام داده و سپس به فکر خرید فرش باشند که اکنون باید با توجه به پرده و مبلمان کنونی سعی به ست کردن فرش خود کنند. ولی پیشنهاد می‌شود قبل از خرید لوازم دکوراسیون خود، ابتدا اقدام به خرید فرش کنید و سپس اقدام به خرید مبلمان، پرده و سایر لوازم دکوراسیون نمایید.

طرح‌های فرش ماشینی را می‌توان به دسته فرش‌های افشان، ترنج و لچک، خشتی و تلفیقی از این طرح‌ها دسته‌بندی کرد. از پرفروش‌‌ترین طرح‌های موجود در بازار می‌توان به طرح افشان اشاره کرد که بدلیل وجود گل‌ها افشانده شده به صورت یکنواخت در فرش از سادگی و زیبایی خاصی نسبت به سایر فرش‌ها برخوردار است و اگر بدنبال یک طرح افشان ویژه جهت جهیزیه هستید، شدیداً پیشنهاد می‌شود که نگاهی دقیق به فرش طرح افشان گل سرخ نگین مشهد هلال بندازید که از مورد استقبال‌ترین طرح‌های جهیزیه یا فرش عروس می‌باشد.

 

انتخاب شانه و تراکم

فرش‌ ماشینی علاوه بر تنوع بالا در رنگ‌بندی و طرح دارای تنوع در شانه و تراکم نیز می‌باشد. یکی دیگر از نکات مهمی که باید در انتخاب فرش برای جهیزیه عروس دقت کنید، توجه به شانه و تراکم فرش می‌باشد. اصولاً شانه و تراکم بیشتر نشان از کیفیت بیشتر نیست و به این نشانه است که هرچه شانه و تراکم فرش ماشینی بیشتر باشد زیبایی و ظرافت فرش بیشتر است.

همچنین فرش‌های با شانه و تراکم کم دارای ظرافت بافت کمتر و در عوض خاب و قطر بیشتری هستند. فرش‌های تراکم پایین‌تر معمولا از نظر وزنی نیز دارای وزن سنگین‌تری نسبت به فرش‌های با تراکم بالا هستند. توصیه می‌شود که اگر در خرید فرش ماشینی برای جهیزیه بدنبال فرشی با خاب زیاد هستید و ترجیح می‌دهید از فرش برای نشستن و استراحت کردن استفاده کنید بدنبال فرش‌های ماشینی ۷۰۰ شانه و ۱۰۰۰ شانه باشید.

یکی از فرش‌های ماشینی که هم دارای زیبایی شبیه به فرش ۱۲۰۰ شانه و هم خابی مثل فرش ۷۰۰ شانه است، فرش ۱۰۰۰ شانه می‌باشد. از ویژگی فرش ۱۰۰۰ شانه می‌توان به نرمی و لطافت آن و همچنین ظرافت و زیبایی قابل قبول آن اشاره کرد و از نظر قیمتی نیز از فرش ۱۲۰۰ شانه دارای قیمت پایین‌تری است.

یکی از پرفروش‌ترین و زیباترین فرش‌های ماشینی موجود در بازار که از فروش بالایی نیز برخوردار می‌باشد، فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه است که بدلیل ظرافت و زیبایی آن و همچنین تنوع طرح و رنگ‌بندی، از استقبال بینظیری برخوردار شده است. جدیدترین فرش ماشینی با بیشترین شانه و تراکم بعد از فرش ۱۲۰۰ شانه، می‌توان به فرش ۱۵۰۰ شانه اشاره کرد که شباهت به فرش‌های دستبافت با رج بالا دارد و در رده‌ی فرش‌های لوکس بازار قرار می‌گیرد. این فرش ماشینی از ظرافت و زیبایی بسیار زیادی برخوردار است و اگر ضخامت فرش در اولویت شما نیست می‌توان فرش ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ را گزینه‌ی درستی برای انتخاب دانست.

با توجه به اینکه بعضی از عروس و دامادها بدنبال جدیدترین و بالاترین شانه و تراکم در انتخاب فرش برای جهیزیه خود هستند و خرید آن از نظر مالی برایشان دشوار است، بدنبال راهی برای خرید کردن به صورت اقساطی هستند؛ از این رو شرکت فرش نگین مشهد هلال با توجه به نیاز مشتری و از جمله نیاز عروس و دامادها اقدام به ارائه فروش فرش به صورت اقساط ۳۶ ماهه با همکاری بانک رفاه کرده است که بدون پیش پرداخت و ضامن می‌باشد. جهت اطلاعات بیشتر از نحوه‌ی استفاده از این شرایط اقساطی می‌توانید به صفحه خرید اقساطی فرش مراجعه کنید و از آخرین اخبار درباره‌ی این طرح ویژه مطلع شوید.

خرید از تولیدکننده فرش و برند معتبر

خرید از تولیدکننده فرش و برند معتبر

 انتخاب برند فرش یکی از مهم‌ترین مراحل در انتخاب فرش ماشینی است. با توجه به تعداد بالای تولیدکنندگان فرش ماشینی باید به کیفیت و اصالت فرش انتخابی خود توجه ویژه داشته باشید. فرش‌های تولیدی تولیدکنندگان معتبر دارای نشان ثبت شده استاندارد و ضمانت محصول است. یکی از ویژگی‌های یک فرش خوب داشتن نشان ثبت شده استاندارد است که بیانگر اصالت مشخصات فرش ماشینی است و شما براحتی می‌توانید از صحت درستی مشخصات یک فرش اطمینان حاصل کنید. حتما در توجه به نشان استاندارد به شماره ثبت شده آن نیز دقت کافی کنید.

فرش‌های باکیفیت دارای ضمانت و خدمات پس از فروش هستند و این بدان معنا می‌باشد که فرش خود را می‌توانید با خیال راحت استفاده کنید و در صورت وجود عیب بافتی و یا در صورت بوجود آمدن عیب می‌توانید از خدمات گارانتی استفاده کنید. ضمانت خوب حداقل ۳۶ ماهه است و در این مدت استفاده، فرش در صورت داشتن مشکل، عیب خود را نشان می‌دهد.

جهت خرید فرش ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه برای عروس و دامادها ما خرید از تولیدکننده و کارخانه را پیشنهاد می‌دهیم؛ به این دلیل که می‌توانید از مزایای خرید از کارخانه بهره‌مند شوید که شامل: خرید با تضمین بهترین قیمت – ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی و ارسال رایگان است.

شرکت فرش نگین مشهد هلال یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان نمونه کشور است که در راستای آسایش و رفاه حال خریداران و تازه عروس دامادها، اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود به صورت اقساطی کرده است. از ویژگی‌های خرید اقساطی فرش از این شرکت، امکان بهره‌مندی از خرید اقساطی ۳۶ ماهه است که می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فرش مشهد اقدام به مشاهده و خرید آنلاین نمایید.

چکیده مطلب خرید فرش ماشینی

در این مطلب که با عنوان خرید فرش ماشینی ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ شانه با شرایط قسطی برای عروس و دامادها می‌باشد، سعی شد به نحوی به شما در خرید اقساطی فرش کمک کرده باشیم و بهترین روش را در شرایط کرونایی که خرید اینترنتی می‌باشد را به شما پیشنهاد دادیم و به معرفی طرح اقساطی شرکت فرش نگین مشهد هلال پرداختیم که تلاش نموده است که در این شرایط اقتصادی به خریداران در تهیه فرش با امکان خرید قسطی کمک کند. شما عزیزان جهت تماس با واحد فروش این شرکت می‌توانید از طریق شماره تما ۰۹۳۹۳۶۱۸۱۸۳ در پیام رسان‌های واتساپ و تلگرام، سوالات خود را مطرح کرده و همچنین در صورت نیاز با این شماره تماس حاصل فرمایید. جهت مشاهده جدیدترین طرح‌ها و اطلاع از آخرین اخبار در حوزه‌ی فرش ماشینی می‌توانید به وب سایت فرش نگین مشهد هلال به آدرس www.neginhelal.com مراجعه کنید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا