امور زیربناییراه و ساختمان

قطار گردشگری شیرگاه صبح امروز راه اندازی شد

قطار گردشگری شیرگاه صبح امروز با حضور دکتر شالبافیان معاون میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در ایستگاه تهران راه اندازی شد.


همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجا، قطار گردشگری شیرگاه صبح امروز با حضور دکتر شالبافیان معاون میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در ایستگاه تهران راه اندازی شد.

در این مراسم که مدیرعامل و جمعی از مدیران رجا و راه آهن حضور داشتند معاون میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی بر استمرار و تقویت این فعالیت ها از سوی راه آهن و شرکت های ریلی کشور تاکید کرد.

 شالبافیان گفت.ثبت‌جهانی جاذبه های گردشگری راه آهن مورد اقبال گردشگران داخلی و بین المللی است که این امر پیوند حوزه گردشگری‌ و ریلی را مستحکم تر خواهد کرد.

معاون وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ضمن قدردانی از اقدامات راه آهن ج.ا.ا و رجا در حوزه گردشگری این امر را نشانه تحول مبارک و بنیادین در این‌حوزه دانست و افزود.هرچه حمل و نقل ریلی کشور بیشتر تقویت شود حوزه گردشگری داخلی و بین المللی موفق تر خواهد بود.

شالبافیان افزود.یکی از موارد توجه به زیر ساخت ها در برنامه هفتم توسعه دولت تقویت حمل و نقل ریلی است که زمینه ساز جذب گردشگر داخلی و خارجی و موجب رونق اقتصادی و نشاط اجتماعی است.

وی در پایان مجددا از حمایت های بی دریغ مدیرعامل راه آهن ج.ا.ا در راه اندازی قطارهای گردشگری رجا قدردانی و برای مسافران این قطار سفر و اوقات خوشی را آرزو کرد.

گفتنی است؛ قطار گردشگری به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود.

 


انتهای پیام/

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا