بورسبورس اوراق

رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌ دوم آبان


شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۴هزار و ۴۸۰واحد افزایش، معادل ۰.۳۲درصد رشد کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۲۵میلیارد و ۴۶۴میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۹۵هزار و ۴۲۷میلیارد ریال در بیش از ۲ میلیون و ۴۰۳هزار و ۲۴۳دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۱۳.۲۰درصد، ۴.۵۵ و ۲۸.۰۹ درصد افزایش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۲۷۷۳میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۵۲هزار و ۷۶۰میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۲۵.۶۶ درصد کاهش و ۱.۰۵ درصد افزایش همراه شدند.

همچنین بخوانید

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۱۴آبان با ۴هزار و ۴۸۰واحد افزایش، معادل ۰.۳۲درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۳۹۸هزارو ۴۴۱واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۲هزار و ۱۲۰واحد کاهش، معادل ۰.۵۶ درصد افت کرد و رقم ۳۷۴هزار و ۳۵۰واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۷هزار و ۲۲۳واحد افزایش به رقم ۱۰۵۱هزار و ۲۶۸واحد و شاخص بازار دوم با ۳هزار و ۳۵۲واحد کاهش، به عدد ۲ میلیون و ۷۳۳هزار و ۱۸۹واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۶۹درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۰.۱۲درصد رشد همراه شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا