تجارت

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام چقدر است؟

به گزارش آرمان اقتصادی، تیزرهای تبلیغاتی در بسترهای مختلف به نمایش گذاشته می شوند که از مهمترین آن ها می توان به شبکه های تلویزیونی داخلی، شبکه های تلویزیونی ماهواره ای، فضاهای مجازی، بیلبوردها، سینماها و جاهای شلوغی که بازدید کننده داشته باشد پخش می شوند. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و قدرتمند شدن اینترنت اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی طرفداران بی شماری پیدا کرده اند. از محبوب ترین این شبکه ها می توان به اینستاگرام اشاره کرد.

علت پرطرفردار بودن تبلیغات در اینستاگرام رایگان بودن آن از سمت این شبکه است. هر کسی می تواند با کارکردن روی صفحه ی شخصی خود یا صفحه ی بیزینسی، طرفردارانی را جذب کند و محتوای تبلیغاتی خود را در پیج منتشر کند. اما نکته ای که در این زمینه خیلی مهم است این است مردم عموما علاقه ی زیادی به دیدن تبلیغات در پیج های .بیزینسی ندارند و خیلی طرفردار این پیج ها نمی شوند. این پیج ها به خاطر اینکه بخواهند طرفرداران زیادی را به خود جذب کنند باید در پیج های پربازدید اینستاگرام تیزرهای خود را تبلیغ کنند. اینفولوانسرها و پیج های پرطرفرداری که پیج های پربازدیدی دارند معمولا از کسانی که  می خواهند در پیج آن ها تبلیغ بروند با توجه به میزان طرفردارانشان هزینه هایی را بابت استوری و یا پست های موقت و دائمی از مشتریانشان می گیرند.

قیمت های پخش تیزر تبلیغاتی در پیج های پربازدید ایرانی  متفاوت است، از صدهزارتومان شروع می شود تا بیش از بیست میلیون تومان فقط بابت پخش تیزرها، در بعضی مواقع خود اینفلوئنسرها برایتان تیزر تبلیغاتی می سازند که هزینه ساخت این تیزرها نیز متفاوت است. اما معمولا تیزرهایی که اینفلوئنسرها و پیج های پربازدید می سازند از کیفیت و کلاس خوبی برخوردار نیست و اغلب چه از نظر سناریو و از چه نظر تکنیکی کار ضعیفی است. بیزینس ها و افرادی که می خواهند در اینستاگرام تیزرهای تبلیغاتی با کیفیتی بسازند باید سراغ شرکت ها و موسسات معتبری بروند که سالهاست در زمینه ساخت تیزر تبلیغاتی فعالیت می کنند. از بین شرکت های بزرگ و کوچکی که در این زمینه فعالیت می کنند می توانند به موسسه طلوع فیلم اشاره کرد که با داشتن کادری جوان و مجرب واستفاده از تجهیرات و تکنولوژی روز دنیا بهترین تیزرهای تبلیغاتی را برای مشتریانش می سازد.

همچنین بخوانید

عوامل تاثیرگذار بر هزینه ساخت کلیپ یک دقیقه ای

هزینه ساخت کلیپ اینستاگرام به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. در زیر قصد داریم به چند مورد از عوامل اشاره کنیم.

لوکیشن : لوکیشن در قیمت گذاری تیزر به شدت تاثیر دارد در بعضی مواقع می توان حتی لوکیشن های رایگان با توجه به ارتباطات پیدا کرد اما به طور حرفه ای شرکت هایی هستند که برای فیلبمرداری تیزرهای تبلیغاتی لوکیشن اجاره می دهند. در شهر تهران لوکیشن هایی وجود دارد که برای یک روز از یک میلیون تومان اجاره افیش می گیرند تا صد میلیون تومان. خب با توجه به بودجه ای که کارفرما دراختیار شرکت سازنده تیزر تبلیغاتی می گذارد و سناریویی که برای تیزر نوشته شده است باید بهترین لوکیشن را انتخاب کرد. انتخاب یک لوکیشن عالی جذابیت تیزر تبلیغاتی را خیلی زیاد می کند.

https://tolofilm.com/promotional-teaser/instagram-ads/

عوامل سازنده تیزر تبلیغاتی : استفاده از عوامل حرفه ای، نیمه حرفه ای و آماتور در هزینه های ساخت تیزر تبلیغاتی تاثیر گذار است. یک فیلمبردار سینمایی که می خواد یک تیزر تبلیغاتی را فیلمبرداری کند دستمزد خودش و گروهش از یک فیلمبردار آماتور که مجالس عروسی را فیلمبرداری می کند به مراتب بیشتر است. این گروه فیلمبرداری و صدابرداری با هر تجهیزاتی هم کار نمی کنند و اصولا بهترین تجهیزات را شرکت سازنده تیزر درخواست می کنند تا بتوانند بهترین خروجی را تحویل بدهند. گروه کارگردانی حرفه ای، صدابرداری، تدوین و جلوه های ویژه و…. همه این عوامل اگر حرفه ای باشند دستمزدشان نسبت به عوامل آماتور خیلی گران تر در می اید.

تجهیزات ساخت تیزر : برای ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی هم می توان از بهترین تجهیزات و دوربین های روز دنیا استفاده کرد یا از دوربین گوشی های موبایل و بدون تجهیزات، همه ی این ها در خروجی نهایی شما تاثیر گذار است. معمولا شرکت های حرفه ای تبلیغاتی  دوربین های سینمایی مانند الکسا و رد با لنزهای زایس و تجهیزات روز دنیا را سرکار می آورند.

بازیگران تیزر : انتخاب بازیگران تیزر نقش مهمی در بهتر دیده شدن و خوب ساخته شدن یک تیزر تبلیغاتی دارد. خیلی از بازیگران خوب تیزر دوره های آموزشی بازیگری بیان و بدن دیده اند و دستمزدهای خوبی هم برای بازی کردن در تیزرهای تبلیغاتی می گیرند. چند سالی است در دنیا سوپراستارها و بازیگران مطرح نیز به خاطر درآمدهای مالی به سمت بازی در تیزرهای تبلیغاتی آمده اند و پول خوبی هم دریافت می کنند. استفاده از افرادی که برای مردم چهره و صدایشان آشنا است در بهتر دیده شدن تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی کمک شایانی می کند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا