صنعت، معدن، تجارت

واحدهای تولیدی راکد در کوثر به چرخه تولید بازمی‌گردند

خلخال-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با تصمیم کارگروه اشتغال شهرستان کوثر واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال این شهرستان به چرخه تولید بازمی گردند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، رامین صادقی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان کوثر اظهار کرد: جنوب استان اردبیل به ویژه شهرستان‌های خلخال و کوثر از اندک امکانات صنعتی و تولیدی بهره مند هستند که تعطیلی چندین واحد تولیدی در این صنعت به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی با تاکید بر اینکه در جلسات تسهیل و رفع موانع تولید بر ارائه راهکار و حل مشکلات واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال استان در همه شهرستان‌ها تصمیم گیری می‌شود، خاطرنشان کرد: ما در تمامی شهرستان‌ها با برگزاری جلسات مختلف سعی داریم تا کوچک‌ترین مشکلی واحدهای تولیدی ما را به تعطیلی نکشاند و این امر در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ارائه تسهیلات کم بهره به واحدهای تولیدی و صنعتی راکد، برگزاری جلسات تسهیل و رفع موانع تولید و همچنین کارگروه اشتغال را در راستای حل مشکلات صاحبان واحدها اعلام کرد و گفت: هر یک از صاحبان صنایع تولیدی شهرستان کوثر مسائل و مشکلات واحد تولیدی خود را مطرح کردند که پس از بررسی‌های لازم مصوب گردید موانع موجود در واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان برطرف گردد تا شاهد اشتغالزایی و رونق اقتصادی بیشتر در شهرستان کوثر باشیم.

صادقی ادامه داد: در بین واحدهای تولیدی این شهرستان دو واحد به صورت نیمه فعال بود که در راستای رفع موانع موجود تصمیمات لازم گرفته شد و در آینده نزدیک این دو واحد نیز به چرخه تولید بازخواهند گشت.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا