بورسبورس اوراق

رشد ۸۵هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌ سوم آبان


شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۸۵هزار و ۱۰۶واحد افزایش، معادل ۴.۱۶درصد رشد کرد

به گزارش آرمان اقتصادی، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۴۶میلیارد و ۳۲۸میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۳۳۱هزار و ۳۶۳میلیارد ریال در بیش از ۳میلیون و ۳۰۷هزار و ۲۲۴دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۸۱.۹۳درصد، ۶۹.۵۶ و ۳۷.۶۲ درصد افزایش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۵۰۴۶میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۰۴هزار و ۵۲۷میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۸۱.۹۹ و ۹۸.۱۲ درصد افزایش همراه شدند.

همچنین بخوانید

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۱آبان با ۵۸هزار و ۱۰۶واحد افزایش، معادل ۴.۱۶درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۴۵۶هزارو ۵۲۳واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۱۶هزار و ۹۴۳واحد افزایش، معادل ۴.۵۳ درصد رشد کرد و رقم ۳۹۱هزار و ۲۸۵واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۵۳هزار و ۱۴۳واحد افزایش به رقم ۱۱۰۴هزار و ۳۹۳واحد و شاخص بازار دوم با ۸۳هزار و ۷۷۱واحد رشد، به عدد ۲ میلیون و ۸۱۶هزار و ۹۱۱واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۵.۰۶درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۳.۰۷درصد افزایش همراه شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا