بانک و بیمهطلا و ارز

دنده عقب در در بازار ارز / شروع روند کاهش قیمت سکه و دلار

بازار ارز و طلا در چند روز اخیر شاهد صعود قیمت طلا ، قیمت دلار و قیمت سکه بود اما در بازار امروز ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ورق برگشت و عمده قیمت ها وارد فاز نزولی شدند

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، قیمت دلار آمریکا  در انتهای معاملات روز گذشته با ۲۸ هزار و ۷۲۰ تومان بسته شد. این اسکناس آمریکایی در پایان معاملات نیمه اول امروز یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ بر روی ۲۸ هزار و ۶۶۰ تومان قرار گرفت. در روند بازار ارز امروز دلار بار دیگر ریزش کرد و در انتهای روز به ۲۸ هزار و ۵۸۰ تومان رسید.

قیمت درهم  پایین رفت
قیمت درهم در انتهای معاملات  روز  گذشته با  ۷ هزار و ۸۴۰ تومان  معامله شد. قیمت درهم در بازار امروز یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ نسبت به روز قبل ۶۰ تومان پایین رفت و بر روی ۷ هزار و ۷۸۰ تومان قرار گرفت. با ضرب کردن قیمت درهم در عدد ۳.۶۷۳ عدد ۲۸ هزار و ۵۷۵ تومان به دست می‌آمد که از قیمت دلار در معاملات امروز  قدری  پایین بود.

همچنین بخوانید

 قیمت سکه و طلا نزولی شدند
بازار جهانی طلا امرروز یکشنبه تعطیل بود. این فلز گران بهای جهانی در بازار روز گذشته با ۱۸۶۵ دلار مبادله شد. قیمت طلا  در بازار ایران امروز  با کاهش قیمت دلار و قیمت درهم مسیر نزول را دنبال کرد . در بازار داخلی هم قیمت طلا روز گذشته بر روی  ۱ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۹۰۰ تومان قرار گرفت.این فلز زرد رنگ در بازار امروز ۷ هزار و ۱۰۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و قیمت ۱ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۸۰۰ تومان را برای خود ثبت کرد.

 

قیمت سکه هم امروز به تبعیت از قیمت دلار آمریکا ریزش را تجربه کرد. روز گذشته قیمت سکه  با ۱۲ میلیون و۷۰۰ هزار تومان بسته شد. سکه در بازار امروز ۱۴۰  هزار تومان عقب نشینی کرد و با ۱۲ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان خرید و فروش شد. با احتساب قیمت ۲۸ هزار و ۵۸۰ تومان برای دلار اندازه قیمت واقعی سکه ۱۲ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان بدست می آمد و حباب قیمتی سکه ۰.۰۹درصد به دست می‌آمد.

 

منبع
اقتصادنیوز

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا