اقتصاد کلان

نرخ دلار و یورو باز هم کاهشی شد

مدیر کل ارتباطات بازار متشکل ارز ایران ضمن بیان کاهش نرخ دلار و یورو در این بازار برای سومین روز پیاپی، میانگین وزنی نرخ دلار و یورو در معاملات امروز را به ترتیب ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان و ۳۱ هزار و ۸۷ تومان اعلام کرد.
 

مهدی گوهررستمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه معاملاتی سه‌شنبه (بیست و پنج آبانماه)، اسکناس دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۷۹۶ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۶۳۵ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان به ازای هر دلار و کاهش ۰.۶۷ درصدی این نرخ نسبت به روز معاملاتی قبل را نشان می‌دهد.
 
این تحلیلگر اقتصادی گفت: امروز نماد معاملاتی یورو کار خود را با نرخ ۳۱ هزار و ۲۶۹ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۰ هزار و ۷۵۶ تومان رسید. به این ترتیب نرخ میانگین وزنی اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار با ۰.۴۷ درصد کاهش نسبت به روز ‌دوشنبه، ۳۱ هزار و ۸۷ تومان بوده است.

این مقام مسئول ادامه داد: در جلسه معاملاتی سه‌شنبه‌ (بیست و پنجم آبان) اسکناس دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۶۲۸ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۸۸۰ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین و بالاترین نرخ معاملاتی خود به ترتیب با قیمت‌های ۳۰ هزار و ۵۶۴ تومان و ۳۱ هزار و ۲۹۹ تومان معامله شد.
 
گوهررستمی در پایان بیان کرد: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز سه‌شنبه‌( بیست و پنجم آبان) ۱۲ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۵۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد یورو ۹۰۲ هزار و ۹۰۰ یورو بود. 
 
 انتهای پیام 

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا