انرژی

عملیات لایروبی شبکه فاضلاب اهواز با سرعت در حال انجام است

ایسنا/خوزستان مدیر اداره آب و فاضلاب اهواز گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته و از آغاز عملیات رفع انسداد شبکه فاضلاب اهواز تا کنون، ۳۶۵ مورد رفع انسداد در مناطق کلانشهر اهواز انجام شد.

سعید دشتی زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: عملیات رفع انسداد شبکه فاضلاب اهواز با بالاترین سرعت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ۴ دستگاه ماشین آلات رفع انسداد از بوشهر، الیگودرز و شیراز در این عملیات مشارکت دارند، گفت: کلیه تجهیزات و ماشین آلات رفع انسداد، در دو شیفت مشغول به کار هستند که طی ۷۲ ساعت گذشته ۳۶۵ مورد رفع انسداد انجام داده‌اند.

دشتی زاده تصریح کرد: این عملیات با همکاری اکیپ‌های اعزامی از شرکت مهندسی آبفا کشور، با حضور دو شیفته و جهادی اکیپ‌های عملیاتی و ماشین آلات و تجهیزات ملکی آبفا اهواز و پیمانکاران تحت قرارداد در حال انجام است.

وی یادآور شد: پیش از این حدود ۴۰۰ کیلومتر از خطوط مربوط به شبکه فاضلاب اهواز توسط اکیپ‌های عملیاتی مورد لایروبی و رفع انسداد قرار گرفته بودند.

دشتی زاده با اشاره به اینکه همه تلاش و پیگیری‌ها در راستای کاهش مشکلات و خسارات احتمالی است، گفت: با توجه به آغاز بارندگی‌ها و با توجه به تجارب سال‌های قبل، عزمی جدی برای لایروبی و رفع انسداد شبکه فاضلاب اهواز وجود دارد تا با این اقدامات دغدغه و آلام مردم نیز کاهش یابد.

مدیر اداره آب و فاضلاب اهواز خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات، لایروبی و رفع انسداد شبکه فاضلاب شهرستان باوی نیز در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم پس از بارندگی‌های پیشرو، مشکلات سالیان قبل به وقوع نپیوندد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا