انرژی

وصل آب مناطق غرب اهواز تا ساعاتی دیگر

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره آب و فاضلاب اهواز با اشاره به رفع شکستگی خط انتقال آب شرب ۶۰۰ میلیمتر غرب اهواز پس از ۲۴ ساعت، گفت: در حال حاضر مشکل کاملا برطرف شده و در چند ساعت آینده آب به صورت پایدار و با فشار مطلوب به منازل شهروندان در غرب اهواز خواهد رسید.

همچنین بخوانید

سعید دشتی زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به حل مشکل قطعی و افت فشار آب در غرب اهواز، اظهار کرد: شکستگی خط انتقال آب شرب ۶۰۰ میلیمتر غرب اهواز واقع در بلوار انقلاب پس از ۲۴ ساعت کار مستمر رفع شد.

وی ادامه داد: از روز گذشته شکستگی بوجود آمده در این خط لوله باعث شد آب برخی مناطق غرب اهواز دچار افت فشار و یا قطعی شود و به این علت از صبر و بردباری شهروندان تشکر داریم.

دشتی زاده عنوان کرد: در حال حاضر مشکل کاملا برطرف شده و در چند ساعت آینده آب به صورت پایدار و با فشار مطلوب به منازل شهروندان در غرب اهواز خواهد رسید.

وی ادامه داد: اکنون تصفیه خانه غرب اهواز روشن شده و پمپ ها در حال آبگیری هستند اما با توجه به اینکه آب موجود در کلیه شبکه و لوله ها خالی شده بود، ظرف ۳ یا ۴ ساعت آینده آب مورد نیاز مردم به صورت پایدار و با فشار مطلوب توزیع خواهد شد.

دشتی زاده عنوان کرد: عملیات رفع شکستگی توسط اکیپ تعمیرات و نگهداری مجموعه آبفا طی مدت ۲۴ ساعت کار مداوم انجام شد.

وی در پایان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، آبرسانی به مناطق غرب اهواز از طریق تانکر سیار نیز انجام شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا