بورسبورس اوراق

معامله ۱۱۲۵ میلیارد سهم در بورس طی ۸ ماه گذشته


بیش از ۱۱۲۵میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه، طی ۱۵۷ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه تعداد ۱۱۲۵میلیارد و ۴۵۰میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۹۰۵۷هزار و ۹۰۰میلیارد ریال در بیش از ۱۲۰میلیون و ۱۹۸هزار و ۹۴۰دفعه طی ۱۵۷روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۱۶میلیارد و ۴۵۳میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۰۶۱هزار و ۵۱۹میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۵۷روز با ۷۹هزار و ۲۲۸واحد رشد، معادل ۶.۰۶ درصد رشد کرد و در پایان ماه گذشته به رقم یک میلیون و ۳۸۶هزار و ۹۳۵واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۵۶هزار و ۴۷۵واحد کاهش، معادل ۱۲.۸۴درصد افت کرد و رقم ۳۸۳هزار و ۳۲۶واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۷۸هزار و ۴۴۹واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۴۷هزار و ۵۴۸واحد و شاخص بازار دوم با ۹۲هزار و ۴۳۲واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۶۹۵هزار و ۱۸۰واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۸.۰۹درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۳.۵۵درصد افزایش همراه شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا