صنعت، معدن، تجارت

مشکلات حوزه کارگری نیازمند آسیب شناسی تخصصی است

اراک – رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات کارگران نیازمند آسیب شناسی است و امید است با هماهنگی دولت و مجلس بتوان دغدغه‌های موجود در حوزه‌های رونق بخشی به تولید را رفع کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، علی بابایی صبح شنبه طی بازدید از یک واحد صنعتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مشکلات کارگران از جمله امنیت شغلی، بیمه و موانعی که بر سر راه رونق تولید وجود دارد، اظهار کرد: باید این مشکلات رفع شوند که این موارد در دستور کار قرار دارد و امید است با هماهنگی بین دولت و مجلس بتوان دغدغه‌های موجود در حوزه‌های رونق بخشی به تولید را رفع کرد تا مشکلات کمتر شود و کارگران به امنیت برسند و درآمدها نیز افزایش یابد.

همچنین بخوانید

وی ادامه داد: مشکلات کارگران نیازمند آسیب شناسی است که البته آسیب شناسی انجام شده تا در برنامه‌های بودجه هفتم بتوان بخشی از مشکلات و اشکالات پیش روی فضای اقتصادی خرد و کلان را با استفاده از قانون فضای کار و تأمین اجتماعی بهبود بخشید.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: حضور فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در استان در راستای تعامل بیشتر بین مجلس و دولت است تا بتوان بخشی از مشکلات در حوزه فعالیت‌های اقتصادی کشور را رفع کرد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا