انرژی

اگر باران بیاید، اهواز چطور می‌شود؟

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: قطعا مشکلات آبگرفتگی سال‌های گذشته در شهر اهواز، امسال اتفاق نخواهد افتاد مگر آنکه میزان بارش‌ها بسیار زیاد باشد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های فاضلاب اهواز اظهار کرد: اقداماتی که باید برای رفع نگرانی‌های آبگرفتگی شهر اهواز در اثر بارندگی‌ها انجام شود، در دست انجام است اما باید بدانیم که همه مشکلات فاضلاب شهر اهواز در یک یا دو ماه حل نمی‌شود.  

وی با بیان اینکه روند رو به رشد بسیار خوبی در بحث حل مشکلات فاضلاب شهر اهواز داشته‌ایم، افزود: اقدامات ضربتی اولیه در بحث حل مشکلات فاضلاب شهر اهواز و آبگرفتگی‌ها انجام شده و اقدامات ثانویه نیز رو به اتمام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در حال حاضر در نقاط ضربتی و همچنین در نقاطی که در سال‌های گذشته دچار آبگرفتگی می‌شدند اقدامات لازم برای حل مشکلات انجام شده است و در باقی نقاط نیز همچنان عملیات در حال انجام است.

کرمی نژاد عنوان کرد: یکسری نقاط ریزشی فاضلاب در برخی از مناطق اهواز داریم که این نقاط یکی پس از دیگری در حال اصلاح هستند و امیدواریم با سرعت قابل توجهی مشکل این نقاط ریزشی فاضلاب شهر اهواز را حل کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در ۱۲۴ جبهه کاری در اهواز در حال حل مشکل فاضلاب هستیم، گفت: مشکلات ایستگاه‌های پمپاژ شهر اهواز را حل کرده‌ایم و همچنین اقدامات لازم برای حل نقاط ریزشی فاضلاب نیز در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: برای بارندگی‌های امسال آمادگی داریم و قطعا مشکلات آبگرفتگی سال‌های گذشته شهر اهواز، امسال اتفاق نخواهد افتاد مگر آنکه میزان بارش‌ها بسیار زیاد باشد.

کرمی نژاد ادامه داد: با توجه به اقدامات انجام‌شده در بحث حل مشکلات نقاط ریزشی و نقاطی که در سال‌های گذشته دچار آبگرفتگی می‌شدند، اگر بارش‌های شهر اهواز امسال در حد معمول و متوسط باشد، امسال با مشکل آبگرفتگی مواجه نخواهیم شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا