ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

قالیباف: تحول در حکمرانی تحول در وزارت ارتباطات است

رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص وظایف محتوایی و زیرساختی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: تحولی که در حکمرانی در مجلس مورد نظر ما می‌باشد که چالش اصلی امروز کشور هم هست تحول در همین وزارتخانه ارتباطات می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: بحث امروز ما در خصوص وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بسیار مهم است. این وزارتخانه هم در حوزه زیرساختی و هم در حوزه محتوایی بار سنگینی بر دوش دارد که البته کمیسیون فرهنگی و دیگر کمیسیون‌ها می‌توانند به مباحث محتوایی این حوزه توجه داشته باشند.

رئیس مجلس اضافه کرد: تحول در حکمرانی که در مجلس شورای اسلامی مورد نظر ما می‌باشد و امروز چالش اصلی کشور است در واقع تحول در این وزارتخانه است. متاسفانه در دولت گذشته در این بخش عقب‌ماندگی‌هایی داشتیم که امیدواریم اکنون وزیر آمادگی یک تحول جدی در این بخش را داشته باشد. از همکاران می‌خواهم که به مباحث این حوزه و گزارش مهمی که قرائت شد توجه لازم را داشته باشند.

انتهای پیام    

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا