ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

بشیری: وزارت ارتباطات تکلیف قراردادهای این وزارت خانه را مشخص کند

نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت که توجه به نیروها و سرمایه های انسانی در وزارت ارتباطات موضوعات مهم این وزارتخانه است. افرادی در این وزارتخانه کار می کنند که در طول سال های گذشته وضعیت قرارداد آن ها مشخص نشده و بلاتکلیف هستند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، فرهاد بشیری در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس با اشاره به گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزیر ارتباطات مرد تحول است و می تواند در این وزارتخانه تحول ایجاد کند. وزارتخانه ارتباطات جایگاه بسیار ممتازی دارد.

نماینده مردم پاکدشت ادامه داد: امروز تمامی افراد جامعه از خدمات فضای مجازی بهره می برند به طوری که امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مورد استفاده همه مردم قرار می گیرد. وزیر ارتباطات با توجه به برنامه و کارنامه اش باید فعال تر و جدی تر در این حوزه باشد.

بشیری افزود: توجه به نیروها و سرمایه های انسانی در وزارت ارتباطات موضوعات مهم این وزارتخانه است. افرادی در این وزارتخانه وجود دارند که سالیان سال بلاتکلیف بوده برای مثال ۱۵ هزار نیرو در پاکدشت چنین وضعیتی دارند و بسیاری از خدمات و مزایا را دریافت نمی کنند. باید با توازن، توسعه و پیشرفت از ظرفیت همه شهرها استفاده شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا