انرژی

موسوی لارگانی: وزیر نیرو و دولت تصمیم‌گیری غلط در استان اصفهان نداشته باشند

یک عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان از وزیر نیرو و دولت خواست مراقبت باشند تصمیم‌گیری غلط در استان اصفهان نداشته باشند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس گفت: در خصوص مسئله آب به دولت تأکید می‌کنم که باید فارغ از دعواهای قومی که بیشتر مافیای آب به راه انداخته‌اند، حقابه مردم، کشاورزان و محیط زیست را به صورت قانونی و شرعی در نظر بگیرند، دیگر دوران شعار گذشته، مردم منتظر عمل سریع و کارشناسی هستند. باید وزارت نیرو از ظرفیت مجامع استانی برای نتیجه‌گیری سریع استفاده کند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: به وزیر نیرو و دولت سربسته می‌گویم مراقبت باشید تصمیم‌گیری غلط در استان اصفهان نداشته باشند، دعوای منطقه‌ای به راه نیندازند چرا که مردم به حقشان واقف هستند و نمایندگان از حقوق ملت کوتاه نمی‌آیند.

وی افزود: جای تعجب و تأسف است که سابقه ارزشمند جانبازی دوران دفاع مقدس، مسئولیت عملیات سپاه تهران، فرماندهی لشکر ۲۸ محمد رسول الله به مدت ۱۴ سال، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله، دکترای دفاع و امنیت، فرمانده بسیج استان تهران، رئیس اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح، ۸ سال سابقه نمایندگی مردم تهران در مجلس و نایب رئیسی کمیسیون امنیت در مجلس نهم برای مجلس انقلابی یازدهم کافی نیست تا سردار حاج اسماعیل کوثری بعد از ۶ ماه بتواند عضو کمیسیون تخصصی امنیت ملی شود.

موسوی لارگانی یادآور شد: بهتر است هیأت رئیسه و روسای شعب راهکاری برای حضور این سردار محجوب در کمیسیون امنیت ملی را فراهم کنند. چند ماه است این فرمانده محجوب بدون کمیسیون مانده و به دلیل حیا از بیان اعتراض خودداری می‌کند البته این تأسف دو طرفه است که مجلس هم قادر به استفاده از ظرفیت علم و تجربه ایشان ندارد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا