بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

بررسی سیستم پرداخت پرفکت مانی به زبان ساده

امروزه افراد زیادی در دنیا داد و ستدهای بین‌المللی را از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی انجام می‌دهند. یعنی دیگر مثل چند دهه قبل نیست که برای انجام یک تراکنش بین‌المللی باید دردسرهای زیادی را متحمل می‌شدید و در اکثر موارد هم ممکن بود همه چیز با مشکل روبه‌رو شود. در عصر حاضر، می‌توان به واسطه اینترنت و چند کلیلک ساده کارهای بسیار زیادی انجام داد. برای مثال، از سرویس پولی سایت‌های خارجی مانند اسپاتیفای، گرامرلی و… استفاده کرد، به حساب یکی از دوستان و آشنایان پول واریز کرد و هزاران کار مفید دیگر انجام داد. برای چنین کاری، برخی ممکن است از طریق افتتاح حساب پرفکت مانی اقدام کرده و برخی دیگر هم خرید وب مانی را انتخاب کنند.

فرقی نمی‌کند بخواهید برای تراکنش‌های بین‌المللی‌‍تان از طریق افتتاح حساب پرفکت مانی اقدام کنید و یا خرید وب مانی را انتخاب کنید، شما در هر حال باید از یک سایت واسط داخلی معتبر برای این کار استفاده کنید. چرا که برخی شرکت‌های داخلی می‌توانند این کار را برایتان بسیار آسان‌تر کرده و خدمات زیادی را در اختیارتان قرار بدهند. شما می‌توانید با استفاده از کارت‌های عضو شتابی که دارید، حسابتان را شارژ کرده و تراکنش‌های بین‌المللی‌تان را به سادگی انجام بدهید. البته لازم به ذکر است که سایت مبدا باید گزینه‌های پرفکت مانی و یا وب مانی را برای خرید داشته باشد. در چنین شرایطی، می‌توانید یکی از این روش‌ها را برای تراکنش‌های خود انتخاب کنید. اما یکی از این شرکت‌ها نوین پرداخت است که امکانات و خدمات بسیار زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت بهره‌مند شده و تراکنش‌های بین‌المللی‌تان را به راحت‌ترین شکل ممکن انجام بدهید.

پرداخت پرفکت مانی در نوین پرداخت چگونه است؟

بسیاری از کسانی که تمایل به خرید وب مانی و یا افتتاح حساب پرفکت مانی دارند، ممکن است انجام این کار برایشان بسیار سخت باشد. در بیشتر مواقع ثبت نام کردن در سایت کار بسیار سختی است. یعنی شما علاوه بر این که باید حتما به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته و توضیحات سایت مبدا را به طور کامل متوجه شوید، همچنین نیاز به دانستن برخی اطلاعات تخصصی دیگر هم خواهید داشت. مثلا، این که چگونه باید آدرس، کد پستی، کد منطقه و سایر جزئیات را به طور کاملا درست وارد کنید. به خاطر این که نحوه نوشتن آدرس به زبان انگلیسی کاملا برعکس زبان فارسی بوده و باید حتما درست نوشته شود. در صورت درست وارد نکردن اطلاعات سایت ممکن است بعدها با مشکل مواجه شوید. در چنین شرایطی استفاده از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت، می‌تواند کمک بسزایی کرده و کارتان را بسیار آسان‌تر کند.

حالا فرض کنیم که شما برای افتتاح حساب پرفکت مانی و یا خرید وب مانی هیچ مشکلی نداشته و خودتان می‌توانید کارهای ثبت‌نام‌تان را با استفاده از دانشی که دارید انجام بدهید. در این میان مهم‌ترین مسئله‌ای که باقی می‌ماند، بحث شارژ کردن حسابتان است. با این که این شرکت‌ها کشورمان را تحریم نکرده‌اند، اما پرداخت هزینه برای شارژ کردن حساب‌هایی که خارج از کشور است کار آسانی نیست. با استفاده از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت، می‌توانید به راحتی حسابتان را شارژ کرده و تراکنش‌های بین‌المللی‌تان را به راحتی انجام بدهید. یعنی در گام اول شما باید در وب سایت نوین پرداخت حساب کاربری باز کنید، سپس اقدام به خریداری پرفکت مانی کرده و حسابتان را شارژ کنید. حالا با استفاده از اعتباری که دارید می‌توانید به راحتی در هر سایت بین‌المللی تراکنش‌هایتان را انجام بدهید.

مزایای خرید وب مانی

با استفاده از خرید وب مانی و یا افتتاح حساب پرفکت مانی، می‌توان کارهای بسیار زیادی انجام داد. یکی از این کارها، ثبت‌نام در آزمون‌های بین‌المللی زبان بوده که معمولا برای اکثر افراد فرایند بسیار سخت است. اما با استفاده از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت شما می‌توانید به راحتی در یکی از آزمون‌های آیلتس یا تافل شرکت کرده و از این طریق کارهای پرداخت هزینه را به آسان‌ترین روش ممکن انجام بدهید. با استفاده از این روش، شما نه تنها در یک بستر کاملا امن، این کار را انجام می‌دهید، بلکه تمام فرایند خردیتان هم در کمترین زمان ممکن انجام می‌گردد. یعنی فقط کافیست بدانید دقیقا برای چه تاریخی آماده آزمون‌های آیلتس یا تافل هستید، سپس می‌توانید بلافاصله برای همان تاریخ در آزمون‌ها شرکت کرده و هزینه آن را در کمترین زمان ممکن پرداخت کنید.

تفاوت خرید وب مانی با افتتاح حساب پرفکت مانی

همان‌طور که می‌دانید هر دوی وب مانی و پرفکت مانی سیستم‌های پرداخت جهانی برای تراکنش‌های بین‌المللی است. یعنی این شرکت‌ها بستری را فراهم کرده‌اند تا افراد مختلف دنیا بتوانند تراکنش‌های بین‌المللی‌شان را به سادگی انجام بدهند. شرکت پرفکت مانی در کشور پاناما و وب مانی هم در روسیه قرار دارد. یک وجه اشتراک مهمی که هر دوی این سیستم‌های پرداخت جهانی دارند، عدم تحریم علیه ایران است. چرا که هر دو کشور، روابط کاملا خوبی با ایران داشته و داد و ستدهای بین‌المللی هم می‌کنند. به همین دلیل سرویس‌های وب مانی و پرفکت مانی بدون کوچک‌ترین تحریمی برای ایرانیان انجام می‌شود. اما مشکلی که در این میان وجود دارد، بحث پرداخت و شارژ کردن حساب کاربری است.

اما تنها تفاوتی که بین این دو سیستم، بحث نرخ کارمزدیست که از افراد برای انجام تراکنش‌های بین‌المللی می‌گیرند. اگر بخواهیم واضح‌تر بگوییم، شما به ازای انجام هر تراکنش در پرفکت مانی ۰.۵ درصد کارمزد پرداخت می‌کنید. اما این نرخ کارمزد در وب مانی ۰.۸ درصد است. به همین دلیل ممکن است افراد زیادی با استفاده از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت اقدام به افتتاح حساب پرفکت مانی کرده و این گزینه را به خرید وب مانی ترجیح بدهند. اما نکته‌ی مهمی که در این میان وجود دارد بحث وجود داشتن این خدمات در سایت مبدا است. یعنی باید سیستم پرفکت مانی در سایتی که قصد دارید از آن خرید کنید وجود داشته باشد. در غیر این صورت، یعنی تنها در صورت خرید از طریق وب مانی، هیچ راه دیگری برایتان باقی نمانده و باید از همین طریق اقدام کنید. اما در بیشتر موارد تمامی این خدمات در سایت‌های معروف و معتبر برای خرید وجود دارند که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا