امور زیربناییتعاون و اشتغال

غفلت از سرمایه‌های سرگردان در استان‌ها/ مشکل اشتغال در صدر شکایات

خرم‌آباد- مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیشترین شکایاتی که از سوی مردم مطرح می‌شوند مربوط به اشتغال، کارآفرینی و تعاونی‌هاست.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مهری طالبی دارستانی امروز پنج شنبه در حاشیه ملاقات مردمی و چهره به چهره با مردم استان اظهار کرد: در جریان سفرهای استانی با اقشار مختلف جامعه هدف این وزارتخانه چون بازنشستگان، افراد دارای معلولیت، کارگران و فعالان در تعاونی ها، متقاضیان وام و کارآفرینی دیدار می کنیم.

وی افزود: با تاکید دکتر عبدالملکی وزیر کار، بنده به عنوان مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و آقای حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع به عنوان دو نماینده تام الاختیار در سفرهای استانی حضور پیدا می کنیم و شکایات، درخواست ها و مطالبات مردمی را بررسی و پیگیری می کنیم.

طالبی دارستانی همچنین درباره فرآیند کار بیان کرد: مردم درخواست‌های خود را در یک متن ارائه می‌دهند، درخواست به مسئول مربوطه استانی ارجاع داده می‌شود، بر اساس نظر کارشناسی آنان، دستور پیگیری و حل مشکل مردم برطرف شود.

به گفته وی، همچنین درخواست ها در سامانه سامد ثبت شده و پس از آن پیگیری می‌شود تا در بازه زمانی مشخص، مشکل افرادی که مراجعه کرده‌اند حل شود.

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در سطح استان‌ها سرمایه‌های سرگردان و فرصت‌های شغلی فراوانی وجود دارد که متاسفانه به درستی اختصاص داده نمی‌شوند و باید در این زمینه برنامه ریزی درست صورت گیرد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا