انرژی

با همدلی و همکاری مردم می‌توان بر مشکلات غلبه کرد

مشاور وزیر نیرو، گفت: با همدلی و همکاری می‌توان بر مسائل و مشکلات فائق آمد تا وضع موجود اصلاح و برای خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت مردم عزیز گام‌های مهمی برداریم.

احمد حیدری در نشست مدیران صنعت آب و برق لرستان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی یک ودیعه الهی است، اظهار کرد: خدمت در این نظام یک توفیق الهی است که شامل حال همه نیروهای مجموعه صنعت آب و برق بوده که از مدیران تا کارکنان همه را شامل می‌شود و همکاران خود را به خدمت خالصانه به مردم و انقلاب دعوت کرد.

وی با اشاره به اینکه لرستان از استان‌های محروم کشور است، بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های ملی نظیر نمایندگان و مدیران ارشد استان که در سطح ملی هستند انتظار می‌رود مدیران استان با نگاه ملی و در سطح ملی برای پیشبرد اهداف استان و جذب اعتبارات در این دولت که مردمی است و تمام وقت خود را برای مردم قرار داده، تلاش کنند.

حیدری افزود: با توجه به اینکه وزیر نیرو تمام وقت خود را جهت امور وزارتخانه قرار داده است و از نیروهای انقلابی، متعهد و متخصص و جهادی است نباید این ظرفیت را از دست داد بلکه باید نهایت استفاده را از ایشان جهت بهبود شرایط و خدمت‌رسانی به مردم کرد.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه مسأله آب و برق یکی‌از مسائل اول کشور است، عنوان کرد: با همدلی و همکاری می‌توان بر مسائل و مشکلات فائق آمد تا وضع موجود اصلاح و برای خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت مردم عزیز گام‌های مهمی برداریم.

مشاور وزیر نیرو با بیان مشکلات موجود در صنعت آب و برق، تأکید کرد: باید از تمامی ظرفیت‌ها جهت برنامه‌ریزی و حل مشکلات آب و برق مردم عزیز و به خصوص روستاییان عزیز استفاده کرد و در این راستا تلاش می‌شود تا پروژه‌های ناتمام که مشکلات زیادی را برای مردم و دولت به وجود آورده با برنامه‌ریزی‌های دقیق و تلاش‌های جهادی به اتمام برسند تا بتوانیم بر مشکلات آب و برق کشور مسلط شویم.

وی آموزش، انگیزش و بهره‌وری نیروی انسانی را یکی‌از راه‌های پیشرفت همه جانبه کشور دانست و بر لزوم رعایت این موارد در مجموعه وزارت نیرو تأکید کرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا