صنعت، معدن، تجارت

۲۰۰۰واحد صنعتی راکد راه‌اندازی می‌شود/موافقت با توسعه۲ناحیه صنعتی

خرم‌آباد- مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از راه‌اندازی دو هزار واحد صنعتی راکد در کشور طی امسال خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی، علی رسولیان عصر جمعه در حاشیه دیدارهای مردمی در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۲ هزار واحد صنعتی راکد کشور امسال با هدف توسعه و تسهیل در اشتغالزایی راه اندازی مجدد می‌شود.

همچنین بخوانید

علی رسولیان افزود: همچنین یکی از برنامه‌های جدی وزارت صنعت، معدن و تجارت در شهرک‌های صنعتی، راه اندازی واحدهای راکد و تقویت بنگاه‌های فعال است که با توان کمتر از ظرفیت خود کار می‌کنند.

وی اضافه کرد: امسال ۲ هزار واحد صنعتی راکد برای راه اندازی مجدد برنامه ریزی شده است و سهم لرستان از این تعداد ۳۳ واحد راکد بوده که تا کنون ۲۶ واحد به چرخه تولید بازگشته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: به‌تازگی با توسعه نواحی صنعتی ازنا و کوهدشت در لرستان موافقت شد که امید می‌رود با گسترش فعالیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی، شاهد استقرار واحدهای صنعتی موفق و رونق تولید باشیم.

رسولیان با بیان این‌که ساخت شهرک‌های صنعتی یکی از مصوبات سفر رئیس جمهوری به لرستان است، گفت: در خصوص تملک اراضی و ایجاد زیرساخت‌های صنعتی، کمک‌های بلاعوض به شرکت شهرک‌های صنعتی صورت می‌گیرد و تسهیلاتی در قالب قرض الحسنه به واحدها اعطا خواهد شد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا