امور زیربناییراه و ساختمان

ایکائو از میزان همکاری ایران در پرونده هواپیمایی اوکراین اظهار رضایت کرد

رئیس سازمان هواپیمایی کشور اظهار داشت: ایکائو از میزان همکاری ایران در پرونده هواپیمای اوکراین اظهار رضایت کرده و همکاری در اعزام کارشناس، پرسش و پاسخ‌ها ادامه دارد.


به گزارش آرمان اقتصادی،، محمد محمدی‌بخش در نشست خبری حاشیه پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر شکایت خانواده‌های قربانیان هواپیمای اوکراین به ایکائو به عدم همکاری ایران در این پرونده اظهار داشت: ایران در پرونده هواپیمای اوکراینی کامل‌ترین همکاری را با ایکائو داشته و فراتر از قوانین و مقررات با تیم‌ها و کشورهای ذینفع در این حوزه همکاری داشتیم و به طور مرتب و مستمر این همکاری‌ها ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران فراتر از مقررات و موضوعات به این پرونده و همکاری با تیم‌ها کمک کرده است، گفت: ایکائو از میزان همکاری ایران در پرونده هواپیمای اوکراین اظهار رضایت کرده و همکاری در اعزام کارشناس، پرسش و پاسخ‌ها ادامه دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره شکایت خانواده‌های قربانیان اوکراین از سازمان هواپیمایی به ایکائو تاکید کرد: هر فرد و نهادی می‌تواند از منظر خودش به ایکائو شکایت داشته باشد و ایکائو هم این شکایات را ثبت می‌کند و ایران بر اساس مقررات بین‌المللی، به این شکایات رسیدگی خواهد کرد.


انتهای پیام/

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا