بورسبورس اوراق

معامله ۱۲۳۹میلیارد سهم در بورس طی ۹ ماه گذشته


بیش از ۱۲۳۹میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان آذرماه، طی ۱۷۹ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، از ابتدای امسال تا پایان آذرماه تعداد ۱۲۳۹میلیارد و ۲۱۹میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۹۸۶۵هزار و ۹۶۱میلیارد ریال در بیش از ۱۲۸میلیون و ۹۷۴هزار و ۲۸۱دفعه طی ۷۹روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۳۲میلیارد و ۸۷۸میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۳۱۲هزار و ۵۱۶میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بخوانید

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۷۹روز با ۱۰هزار و ۷۶۰واحد رشد، معادل ۰.۸۲درصد رشد کرد و در پایان ماه گذشته به رقم یک میلیون و ۳۱۸هزار و ۴۶۷واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۹۱هزار و ۵۸۸واحد کاهش، معادل ۲۰.۸۲درصد افت کرد و رقم ۳۴۸هزار و ۲۱۳واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۲۵هزار و ۹۷۱واحد افزایش در این مدت به رقم ۹۹۵هزار و ۷۰واحد و شاخص بازار دوم با ۳۸هزار و ۲۰۹واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۵۶۴هزار و ۵۳۹واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۲.۶۸درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۱.۴۷درصد افت همراه شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا