خودروصنعت، معدن، تجارت

ثبت نام ۳ میلیون نفر برای خرید ۵ هزار خودرو


در طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو سه میلیون و ۵۳۱ هزار و ۴۵۷ نفر برای خرید ۵ هزار و ۵۰۰ خودرو اقدام به ثبت نام کرده بودند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مراسم قرعه کشی طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو امروز شنبه ۴ دی برگزار شد.  در این طرح چهار محصول  سورن پلاس، رانا پلاس ، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل سه ماهه عرضه شده‌اند.

منتخبان این طرح فروش که امروز اسامی آنها از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو  همچنین پیامک اطلاع رسانی از ثبت نام قطعی خود اطلاع پیدا می کنند به مدت سه روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز مبلغ پیش پرداخت براساس بخشنامه اقدام کنند و درصورت واریز نکردن وجه نفرات فهرست ذخیره جایگزین آنها خواهدشد.

در این طرح برای خودرو رانا پلاس پانوراما ۵۲۵ هزار و ۹۳۸ نفر برای ظرفیت ۱۵۰۰ دستگاهی و برای محصول دناپلاس توربو اتوماتیک ۳۳۶ هزار و ۹۳۷ نفر برای ظرفیت هزار دستگاهی اقدام به ثبت نام کرده بودند.

در خودرو پژو ۲۰۷ دستی پانوراما نیز ۲ میلیون و ۹۵ هزار و ۶۷۶ نفر برای ظرفیت ۱۵۰۰ دستگاهی و برای سورن پلاس ۵۷۲ هزار و ۹۰۶ نفر برای ظرفیت ۱۵۰۰ دستگاهی اقدام به ثبت نام کرده بودند.

در مجموع در طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو سه میلیون و ۵۳۱ هزار و ۴۵۷ نفر برای خرید ۵ هزار و ۵۰۰ خودرو اقدام به ثبت نام کرده بودند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا