صنعتکسب و کار

بهترین برندهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی دنیا

 

در ماه گذشته ماه پرکاری بود و ما چند آشپزخانه را آماده افتتاح کردیم. به جز تجهیزاتی مانند تجهیزات انبار که در کشور و توسط شرکت آپادانا تجهیز تولید می‌شود، بیشتر برندهای معتبر تجهیزات آشپزخانه صنعتی اصالت آلمانی، ایتالیایی و یا آمریکایی داشتند.

اگر بخواهیم تعداد برندهای معتبر تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی را نام ببریم به لیستی بلند بالا می‌رسیم. اما در این لیست نام برند بیشتر می‌درخشد. اسم‌هایی مانند لینکولن (Lincoln)، فاگور (FAGOR) و لوتوس (LOTUS) از جمله آنها است.

 

برندهای معروف فر صنعتی

 

یکی از بهترین‌های در قسمت تجهیزات پخت که اسم آن بر روی انواع فر کامبی و کانوکشن اعتبار می‌آورد برند راشیونال (Rational) است. تجهیزات فر پخت ترکیبی فناوری پیچیده‌ای دارد که برند بین‌المللی راشیونال از عهده آن برآمده است. مضاف بر این باید به برندهای هوبرت (Hobart)، اونکس (Unox) و پیرون (Piron) اشاره کرد.

برندهای ایتالیایی معروفی برای فر پیتزا در بازار پیدا می‌شوند. برند فورنی (MAM Forni) یکی از مهمترین در این حوزه است. تجهیزاتی مناسب برای پخت انواع پیتزا که در مدل‌ها و انواع مختلفی تولید می‌شود.

برند ایتالیایی زانولینی (Zanolli) نیز یکی دیگر از برندهای پیتزا است که انرژی مصرفی آن برق است.

برندهای معروف تجهیزات شستشوی آشپزخانه صنعتی

 

برند معروف هوبرت که در بالا نیز نان آن برده شد یکی از معروف‌ترین سیستم‌های شستشوی ظروف را تهیه می‌کند. برند ایتالیاییی نئوسیستم (Neosystem) نیز از جمله برندهای مطرح بازار است که در سال ۲۰۰۰ جوایزی را دریافت کرده است. این دو برند در رستوران‌های مطرح سراسر دنیا یافت می‌شوند.

بعد از آن باید به برند مایکو (Meiko) و وینتر هالتر (Winterhalter) اشاره کرد.

معروف‌تری برندهای تجهیزات کافی شاپ

 

گل سر سبد تجهیزات کافی شاپ دستگاه اسپرسو است. حداقل ۳۰ نام برتر که بیشتر آنها نیز ایتالیایی هستند در این بازار حضور دارند. انتخاب از میان آنها بسیار سخت است. برند ایتالیایی لاکیمبالی ( La Cimbali ) تا برند ویکتوریا (Victoria). از آسیاب‌های قهوه فیورنزاتو (FIORENZATO) تا مازر (MAZZER) همگی برندهای ایتالیایی هستند که کم و بیش تمامی تجهیزات کافی شاپ را می‌توان از آن تهیه کرد.

برندهای ماشین یخ ساز

C:\Users\pardis\Desktop\Opal-Image-4-1-1.jpg

برند برما (Brema) و اسکاتزمن (Scotsman) دستگاه‌های یخ سازی تولید می‌کنند که شهرت جهانی دارند. کیفیت و تجربه کاربری فوق العاده چیزی متفاوت است که جای خود را در آشپزخانه‌ها باز کرده است.

دیگر تجهیزات مهم آشپزخانه صنعتی

ما می‌گوییم با بعضی از برندها شما به عنوان صاحب کسب و کار می‌توانید مزیت رقابتی ایجاد کنید. این تجربه ما در آپادانا تجیز است. به قول معروف همان اندازه که پول می‌دهید آش خواهید خورد. مثلاً اگر رستوران گیاهی دارید و یا سالادهای مختلفی را به مشتریان ارائه می‌دهید داشتن خردکن سبزیجات کابردی مهم است. برند داوب و دامینو (Daub and Domino) یکی از آن تجهیزاتی که با آن تفاوت ایجاد خواهید کرد.

مضاف بر این نئوسیستم که نام آن در بالا آمد و مارنو (Mareno) نیز از جمله برندهای تفاوت ساز هستند.

زمانی که تجهیزات آشپزخانه صنعتی را خریداری می‌کنند و می‌خواهید از بین برندهای مختلف برند مورد نیاز را انتخاب کنید به فاکتورهای زیادی باید توجه داشته باشید. آیا این هزینه با توجه به نیاز شما واقع بینانه است؟ می‌توانم با برندهای دیگر با فناوری پایین‌تر و عملکرد ضعیف‌تر کسب و کار خود را شروع کنم. آیا برندهایی که خریداری کردم در ایران گارانتی و خدمات پس از فروش دارند؟

شما به عنوان صاحب کسب و کار جواب همه این سئوال‌ها را نمی‌دانید. بنابراین به مشاوری نیاز دارید که شما را در جریان مزایا و معایب هر یک بگذارد و کار تجهیز آشپزخانه شما را هم انجام دهد.

شرکت آپادانا تجهیز آراز این توانایی را دارد که از صفر تا صد مسیر راه اندازی رستوران با شما همراه خواهد بود. بنابراین همین الان گوشی را برداشته با ما تماس بگیرید. منتظر شما هستیم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا