اقتصاد کلان

دماسنج شاخص ۴۱۹ واحد اُفت کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۴۱۹ واحد کاهش به پله ۸۳ هزار و ۲۵۵ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۴۰۳ هزار و ۷۷۱ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و ۴۱۳ میلیون و ۸۳۱ هزار ریال در بیش از ۳۶ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

همچنین بخوانید

بر این اساس شاخص آزاد شناور ۶۴۰ واحد، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۱۳۵ واحد، شاخص بازار اول با ۴۳۸ واحد، شاخص بازار دوم با ۱۲۹ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۴۶ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۶۱ واحد کاهش همراه بود.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز سایپا، بانک ملت با روند صعودی و نمادهای ایران خودرو، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت اصفهان با روند نزولی به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس:

شاخص بازار فرا‌بورس با ریزش بیش از ۵ واحدی به پله ۹۴۳ واحدی سر خورد.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۱۸۰ هزار و ۹۶۲ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و ۳۵۸ میلیون و ۴۴۷ هزار ریال در بیش از ۳۵ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نمادهای هتل پارسیان کوثر اصفهان و مبین وان کیش با روند مثبت و نمادهای سهامی ذوب آهن اصفهان، توکا رنگ فولاد سپاهان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی ، شرکت مواد ویژه لیا و آتیه داده پرداز با روند منفی به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

منبع:میزان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا