کسب و کار

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ ایرانی

محسن ابراهیم زلده خواننده نسل جوان می باشد که در دهه اخیر بسیار معروف شده است. ایشان در ۱۷ شهریور ماه سال ۱۳۶۶در شهر تربت حیدریه از توابع خراسان رضوی به دنیا آمده است و در حال حاضر در شهر قدس سکونت دارد. سه خواهر به نام های محدثه، مطهره و مهسان دارد.

آغاز فعالیت موسیقی

از سن ۱۴ سالگی با قرائت قرآن به استعداد خود پی برد و وقتی ۱۷ سال داشت شروع به یادگیری موسیقی نمود.
در سال ۱۳۸۸ دوره های تیوری موسیقی و صداسازی را زیر نطر استاد نیکنام یاد گرفت و توانست ملودی هنوز وقتی میخندی را منتشر کند.

در سال ۱۳۹۴ آهنگ “هنوزم بود” استقبال بالایی داشت و در سال ۱۳۹۶ با خواندن تیتراژ برنامه مهتاب به نام “سال نو” به معروفیت رسید.

همچنین بخوانید


آشنایی مهدی کرد(مدیر برنامه محسن) و قنبری تهیه کننده این برنامه در خواندن این قطعه تاثیر گذار بوده است.
ایشان همکاری های زیادی با تنظیم کنندگان چون مصطفی مومنی، معین راهبر، میثم اکبری، امین کاوه، شهاب اکبری و … داشته است. همچنین ترانه سرتبی کارهایش را مجید صالحی، مریم حیدرزاده، امین کاوه، امید آقاجانی، علی بحرینی و … انجام داده اند.

آشنایی با مهدی کرد

به نوشته سایت دانلود آهنگ جدید موزیک ویدئو محسن ابراهیم زاده از طریق فضای مجازی با مهدی کرد آشنا شد و الان در سمت مدیر برنامه و تهیه کننده آهنگ های ایشان می باشد. مهدی فرد  از تهیه کنندگان و مدیر برنامه های قدیمی حوزه موسیقی می باشد  که نقش بسزایی در موفقیت مرتضی پاشایی نیز داشت.

وجه تشابه با مرتضی پاشایی

فرم خواندن این خوانده بی شباهت به مرتضی پاشایی نیست و همگی را یاد پاشایی می اندازد. خصوصا وجود مهدی کرد این باور را دو چندان کرده است.

اولین کنسرت

اولین کنسرت این خواننده در سول ۱۳۹۴ در کرج اجرا شد. همچنین دومین بار ابراهیم زاده در برج میلاد بر روی صحنه رفت که در کمتر از ۶ ساعت بلیط ها به فروش رفت و سانس تمدید شد. در نتیجه رکورد دار شد.

وضعیت ازدواج

ایشان تاکنون ازدواج نکرده است و در حالت تجرد به سر می برد. عکس های زیادی با نام همسر ایشان منتشر شده است که کذب می باشد و فقط  طرفدارانش می باشند.

علاقه به ورزش

 

از ورزش والیبال تا فوتبال را دوست دارد و عاشق رنگ قرمز است و طرفدار تیم پرسپولیس می باشد.
به دلیل علاقه ای که به تیم پرسپولیس داشت در ۱۹ آبان ماه سال ۱۳۹۷ در بازی بین پرسپولیس و کاشیما ژاپن کنسرت ۸۰ هزار نفری خود را اجرا کرد.

آهنگ های منتشر شده محسن ابراهیم زاده

شب گردی، عاشق شدی، غلاف، گل پونه، نگو نه، خواهش، بی وفا، دوست دارم، کی میدونه، هوا خواه توام، بندر، هفتاد و دو، کار دله، دورهمی، بوی بارون، چقدر زود، تولدت، برداشت رفت، پای ثابتم، درد دل، تیمار، خانومی، یادته، کویر، دونه دونه، میشی فداش و … از آهنگ های خواننده می باشند.

شما می توانید جدیدترین آهنگ های محسن ابراهیم زاده را از سایت موزیک ویدئو دانلود کنید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا