اقتصاد کلان

بررسی و تصویب پیشنهادات اعضای کمیسیون اجتماعی درباره لایحه بودجه ۱۴۰۱

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی و تصویب پیشنهادات نمایندگان در رابطه با تبصره هایی از لایحه بودجه ۱۴۰۱ که به کمیسیون اجتماعی مربوط بود، خبر داد.

همچنین بخوانید

کیومرث سرمدی واله در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جلسه امروز نمایندگان عضو کمیسیون اجتماعی به بررسی تبصره هایی از لایحه بودجه ۱۴۰۱ که مربوط به کمیسیون اجتماعی است، پرداختند.

وی در ادامه افزود: نمایندگان پیشنهادات خود را ثبت کرده بودند که در جلسه امروز این پیشنهادات با حضور خود نمایندگان بررسی و تصویب شد. همچنین با سخنان مخالفین و موافقین و رای گیری در صحن علنی کمیسیون مواردی که به ثبت رسید در خلال پیشنهادات کمسیون اجتماعی به کمیسیون تلفیق ثبت شد.

نمیاینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز اصلاحات و پیشنهاداتی که به تبصره های ارجاعی به کمیسیون اجتماعی وجود داشت بررسی و قرار شد مواردی که رای آوردند ثبت شوند تا در صحن کمیسیون تلفیق مطرح شود و در صورتی که این موارد در صحن کمیسیون تلفیق نیز تایید شده و رای بیاورد، در لایحه بودجه ۱۴۰۱ لحاظ خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص مهمانان حاضر در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی گفت: از مسئولان سازمان امور اداری، دیوان محاسبات کشور، وزارتخانه‌های مرتبط با این موضوع و بنیاد شهید از جمله مهمانانی بودند که در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا