صنعت، معدن، تجارت

پیشرفت ایران درزمینهٔ لوازم‌خانگی/ حرکت به سمت صادرات و ارزآوری

قم- وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به پیشرفت ایران در زمینهٔ لوازم‌خانگی، بر لزوم حرکت به سمت صادرات و ارزآوری در این حوزه تأکید کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، سیدرضا فاطمی امین عصر پنجشنبه در جریان سفر رییس جمهور و شماری از اعضای هیات دولت به قم و بازدید از واحدهای صنعتی این استان در جمع خبرنگاران، افزایش صادرات و حمایت از صادرکنندگان را از اولویت های اصلی این وزارتخانه برشمرد و گفت: وزارت صمت از صادرات کالاهای تولیدی در زمینه تامین سرمایه در گردش و بازاریابی خارجی حمایت می کند.

وی افزود: ایران در بخش لوازم خانگی در کل کشور پیشرفت های مطلوبی داشته و امیدواریم این واحدها با حمایت ها و اقدامات انجام شده سریع تر به سمت صادرات و ارزآوری حرکت کنند.

فاطمی امین دغدغه های فعالان صنعتی و تولیدی قم را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: وظیفه وزارت صمت حل مشکلات زیرساختی شهرک های صنعتی، معدنی و صنفی است تا دغدغه فعالان اقتصادی فقط کیفیت، فناوری و افزایش صادرات باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مشکل تامین آب واحدهای صنعتی قم ابراز کرد: مشکل آب یک معضل عمومی در سطح کشور است.

فاطمی امین تصریح کرد: عمده اشتغال استان قم در حوزه صنعت است و این استان یکی از استانهای صنعتی کشور محسوب می شود و از بخش صنعت قم حمایت خواهد شد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا