خودروصنعت، معدن، تجارت

دیزل ژنراتورهای اسکانیا به بازار آمد

ظهر امروز شرکت ماموت دیزل کار خود را به عنوان نمایندگی انحصاری دیزل ژنراتورهای اسکانیا آغاز کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، مدیرعامل ماموت دیزل با بیان این خبر گفت: تا پیش از این دیزل ژنراتورها به صورت یک جا به کشور وارد نمی شد  و حتی گاهی اوقات محصولات کارکرده به عنوان محصول نو به مشتری فروخته می شد، این موضوع بسیاری از اوقات موجب ارایه نشدن خدمات پس از فروش مناسب و اختلال در عملکرد این محصول برای خریداران می شد، به همین دلیل شرکت ماموت دیزل به تازگی عرضه این محصول از برند اسکانیا را بر عهده گرفته است.

همچنین بخوانید

محمدرضا دزفولیان ادامه داد: اسکانیا یکی از بزرگترین برندهای اروپایی در حوزه دیزل ژنراتور است که به دلیل همکاری مناسب طی سال های طولانی با ماموت دیزل و همچنین اطمینان به ارایه خدمات پس از فروش تصمیم به همکاری با ماموت را در این حوزه گرفت و ماموت دیزل هم اکنون تنها نماینده رسمی یک شرکت معتبر خارجی در ارایه دیزل ژنراتور است.

او ادامه داد: ماموت دیزل طی چهار سال گذشته برترین شرکت ارائه دهنده در حوزه خودروهای تجاری بوده است و براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است در تمامی نمایندگی های خود به دیزل ژنراتورهای اسکانیا نیز خدمات ارائه دهد.

او همچنین با بیان اینکه اسکانیا در زمان تحریم هیچ تغییری در برنامه های مشترک کاری خود با ایران ایجاد نکرده بود تصریح کرد: همکاری ماموت با اسکانیا در شرایط ایده آل به سر می برد و این همکاری جدید در حوزه مولدهای انرژی در همین راستا آغاز شده است.

دزفولیان در پایان نیز به ارایه محصول آر ۵۰۰ تا پایان سال اشاره کرد افزود: کامیون باری ۶*۲، p320، نیز تا پایان سال به بازار می آید تا بتواند فقدان در کامیون های باری را تا حد امکان رفع می کند.

گفتنی است در این مراسم نماینده هایی از وزارت صنایع و معادن،  اتاق بازرگانی، شرکت توانیر،همراه اول، ایرانسل، قرارگاه خاتم النبیا، سازمان انرژی اتمی و شرکت های بزرگ‌ نفتی حضور داشتند.

منبع:اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا