امور زیربناییتعاون و اشتغال

وزارت کار از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات کارگران دریغ نکند

قم- آیت الله علوی گرگانی گفت: وزارت کار و رفاه اجتماعی باید از نظر اجتماعی و مایحتاج زندگی به قشر کارگر و محروم جامعه کمک کند و از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات کارگران دریغ نکند.

به گزارش آرمان اقتصادی، آیت الله علوی گرگانی ظهر پنج شنبه در دیدار با خانم تهمینه دانیالی مشاور عالی وزیر رفاه، کار و تعاون اجتماعی گفت: کارگران و بازنشستگان قشر محروم و مظلوم هستند که در شرایط سختی قرار دارند.

همچنین بخوانید

وی افزود: مسئولیتی که در وزارت کار بر عهده شما قرار دارد بسیار سنگین است، کارگران و مردم از نظر مالی بسیار ضعیف هستند و باید به این عزیزان در امور مختلف از جمله درمان رسیدگی و مشکلات آنها برطرف شود.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: وزارت کار و رفاه اجتماعی باید از نظر اجتماعی و مایحتاج زندگی به قشر کارگر و محروم جامعه کمک کند و توجه ویژه ای به قشر ضعیف داشته باشد. از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات کارگران دریغ نکند.

آیت الله علوی گرگانی عنوان کرد: هر انسانی که مسئولیتی را می‌پذیرد و مشغول کار می‌شود از دو حالت خارج نیست یا هنگامی که مردم رفتار و کارهای او را مشاهده می‌کنند برای او دعا می‌کنند و طلب خیر می‌کنند که این افراد نیک فرجام می‌شوند یا در دوران مسئولیت فقط به فکر خوش گذرانی بوده و عملی انجام نمی‌دهند که پشیمان خواهند شد و در قیامت خسارت خواهند دید.

استاد سطوح عالی حوزه با تاکید بر لزوم رفع مشکلات دارویی و درمان کارگران و بازنشستگان و سایر مردم توسط وزارت کار گفت: دلسوز این قشر عزیز باشید و مشکلات آنها را برطرف کنید و مطمئن باشید که دعای ملت در حق شما مستجاب می‌شود و خداوند توفیق خدمت به شما می‌دهد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا