انرژی

برخی سازمان ها و دستگاه‌ها برای انجام تحقیق و تفحص همکاری نمی‌کنند

یک عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس با اشاره به اقدامات مجلس شورای اسلامی در حوزه نظارت و تحقیق و تفحص تاکید کرد: برخی دستگاه ها در این خصوص همکاری نمی‌کنند. باید توجه کنیم که وجود زیرساخت و همکاری دستگاه ها برای انجام تحقیق و تفحص لازم است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمود احمدی بی غش نماینده مردم شازند در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس، گفت: تحقیق و تفحص وظیفه ذاتی مجلس و یک اقدام بجا می‌باشد اما همین تحقیق و تفحص ها نیازمند زیرساخت های لازم است؛چرا که لازم است نهادها، دستگاه ها و سازمان ها در این مسیر همکاری لازم را داشته باشند. اگر این زیرساخت ها آماده نباشد و همکاری لازم صورت نگیرد. هیچ تحقیق و تفحصی به سرانجام نخواهد رسید.

وی افزود: اکنون بیش از سه ماه است که ما یک تحقیق و تفحص را در دستور کار داریم. ده ها بار با سازمان ها و دستگاه ها مکاتبه داشته ایم اما معلوم نیست افراد چه منافعی دارند که پاسخگو نیستند. یک نفر نیست از وزارت نفت در این خصوص سوال کند. آقای اوجی  چرا توجه نمی کنید؟

وزارت صمت، لازم است سازمان‌ها همکاری لازم را داشته باشند. بماند در برخی مواقع همکاران ما هم مخل برخی تحقیق و تفحص ها می باشند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا