امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

مکتب شهید سلیمانی مکتب حرکت جهادی و انقلابی است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتب حرکت جهادی و انقلابی است. با بررسی هر گوشه از کارنامه حاج قاسم، می‌بینیم که او با اقدام به موقع و جهادی توانست نشدنی ها را شدنی کند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی صبح امروز (سه شنبه) در گفتگو با برنامه «سلام سردار» رادیو مقاومت در مکتب سردار سلیمانی در اقدام و مدیریت گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتب حرکت جهادی و انقلابی است. با بررسی هر گوشه از کارنامه حاج قاسم، می‌بینیم که او با اقدام به موقع، دقیق و جهادی در مواجهه با شرایط سخت توانست نشدنی‌ها را محقق کند درحالیکه نوع چیدمان میدان، حکایت از بن‌بست‌های زیادی در مسیر داشته است.

ساداتی‌نژاد اظهار کرد: این ویژگی سردار سلیمانی محدود به حوزه نظامی نیست، اگر نگاه و تفکر حاج قاسم در استفاده از ظرفیت‌های مردمی را تکثیر کنیم می‌توانیم از آن برای شکستن بن‌بست‌های اقتصادی و سایر حوزه‌های کارشناسی استفاده کنیم و این درس بزرگی برای همه مدیران و مقامات کشور است.

وی با اشاره به اینکه جملات و وصیت‌نامه سردار سلیمانی درس‌های بزرگی برای همگان دارد ادامه داد: «نترسیم و نترسانیم» یکی از جملات سردار سلیمانی است که راهکاری فوق‌العاده و کلیدی مهم در حوزه مدیریت جهادی به ویژه در حوزه‌های کلان و حساس است.

وزیر جهاد و کشاورزی تصریح کرد: امروز در حوزه‌های مختلف کشور به تقویت روحیه جهادی و نگاه انقلابی به شدت نیازمند هستیم. نگاه و مکتب «بن‌بست‌شکن» حاج قاسم سلیمانی در حوزه‌های مختلف می‌تواند ما را در مسیرهای مختلف، به پیش ببرد و موانع را از سر راهمان بردارد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا