اقتصاد کلان

بابایی کارنامی: بودجه نباید بدون پشتوانه علمی و منطق اجتماعی باشد

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما نسبت به آزادسازی نرخ ارز و بالا بردن سن بازنشستگی در لایحه بودجه سال آتی گله‌مند هستیم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، علی بابایی کارنامی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت  ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد شهید سلیمانی در تذکری به هیات رئیسه بیان کرد: متاسفانه هیات رئیسه مجلس سبب شکسته شدن قبح تحقیق و تفحص شده که یک اهرم نظارتی برای مجلس می باشد به دلیل این امر دیگر وزرا و مدیران ارشد دولتی اهمیتی برای نمایندگان قائل نیستند.

وی در ادامه در تذکری به وزیر اقتصاد بیان کرد: ما نسبت به ارائه بودجه ای بدون پشتوانه علمی و منطق اجتماعی انتقاد داریم آزاد سازی نرخ ارز و بالا بردن سن بازنشستگی کار اشتباهی است دولت باید در تنظیم بودجه دقت کند.

وزیر نفت و وزیر کشور در خصوص عدم اجرای قانون ایثارگران برای تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری و زیرمجموعه وزارت نفت باید پاسخگو باشد تا کی باید شاهد قانون گریزی باشیم؟

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از عدم پیگیری زباله سوزی شهرسازی گله‌مند هستیم از وزیر بهداشت نیز انتظار می‌رود در اداره سازمان قضا و دارو و مدیریت دانشگاه ها تجدید نظر کند و رویه صحیحی را پیش بگیرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا