بانکبانک و بیمه

پیام مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت سالروز تأسیس بانک

مدیرعامل بانک سرمایه به مناسبت فرا رسیدن شانزدهمین سالروز تأسیس این بانک پیامی صادر کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، مدیرعامل بانک سرمایه به مناسبت فرا رسیدن شانزدهمین سالروز تأسیس این بانک پیامی به شرح زیر صادر نمود:

سپاس پروردگارِ توانا را که به ما آن توان را داد تا شانزدهمین برگ از دفتر ایام بانک سرمایه را عزتمندانه ورق بزنیم و به انتظارِ فردایی روشن تر و امیدبخش تر بنشینیم.

اینک بانک سرمایه شانزده ساله شده است و در اوجِ نیرو و نشاط، حرکت پیوسته و رو به رشدِ خود را صبورانه پی می گیرد؛ حرکتی که در سایه عنایت پروردگار، هر لحظه از وفاداریِ تحسین برانگیزِ سهامداران و مشتریان ارجمند، و دانش و تعهدِ مثال زدنیِ پرسنل خدوم بانک نیرو می گیرد.

هم اکنون صورت های مالی بانک سرمایه در نهایت شفافیت در معرض دید و قضاوت افکار عمومی است، و مسیر پرافتخارِ ترمیم، ثبات، اصلاح و پیشرفت در آن به روشنی و وضوح قابل مشاهده است.

سهامداران ارجمند بانک سرمایه این مسیرِ بازآفرینی و پیشرفت را با دقت و حساسیت پی گرفته اند و به آینده پرافتخار این بانک بی نهایت امیدوارند. بانک سرمایه نیز در آینده ای نزدیک این عزیزان را برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه گرد هم خواهد آورد تا رشد و اعتلای بانک آهنگی هرچه شتابان تر به خود بگیرد.

مشتریان گرانقدر بانک سرمایه نیز هم اکنون از انواع خدمات بانکی، در قالب جدیدترین فناوری های موجود در شبکه بانکی کشور بهره مندند و پرسنل زحمتکش بانک، خشنود و پرانگیزه، در خدمت رسانی شایسته به آن ها می کوشند و با اراده ای استوار، فردای درخشان این خانواده بزرگ، خانواده بانک سرمایه، را می سازند.

و در این میان حمایت ها و تأییدات بانک مرکزی و سایر نهادهای نظارتی و قضایی نیز نقشی حیاتی و بسیار پررنگ در حرکت سازنده و رو به رشدِ بانک سرمایه داشته است. پس در این مناسبت مبارک از همه این عزیزان تشکر می کنم و دستشان را به گرمی و مهر می فشارم.

شانزدهمین سالگرد تأسیس بانک سرمایه را به یکایک اعضای این خانواده بزرگ اعم از سهامداران ارجمند، مشتریان گرامی و پرسنل خدوم بانک تبریک و شادباش عرض نموده، از درگاه حق تعالی مسألت دارم که بانک سرمایه را در مسیر خدمتی مسئولانه و پرافتخار در شبکه بانکی کشور، همواره مؤید و منصور بدارد. ان شاء الله.

فرج الله قدمی
مدیر عامل و عضو هیأت مدیره

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا