انرژی

علت قطعی ۱۶ ساعته آب منطقه کیانشهر اهواز چه بود؟

مدیر اداره آب و فاضلاب اهواز در خصوص قطعی۱۶ ساعته آب منطقه کیانشهر اهواز توضیحاتی ارایه داد.

همچنین بخوانید

سعید دشتی زاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص قطعی آب منطقه کیانشهر اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در حال احداث خط لوله ۲ هزار مربوط به طرح آبرسانی غدیر از محل آب رودخانه کرخه بوده است که در حین اجرای این عملیات و در ابتدای بلوار امام رضا (ع)، با شبکه ورودی آب شرب منطقه کیانشهر برخورد و تلاقی رخ داد.

وی ادامه داد: با به وجود آمدن این برخورد و بروز شکستگی و مشکل قطعی آب، ۴ اکیپ عملیاتی در ۲ شیفت و ظرف مدت ۱۶ ساعت عملیات احداث سیفون به طول ۱۰ متر را آغاز کردند.

دشتی زاده با اشاره به اینکه لوله ۲ هزار باید از این مسیر عبور می‌کرد، گفت: عملیات احداث سیفون در عمق ۳ متری انجام شد و با توجه به اینکه منطقه ریزشی بوده است، سبب شد عملیات تا ۱۶ ساعت به طول بیانجامد.

وی تصریح کرد: در این زمینه ۴ اکیپ عملیاتی در دو شیفت و بصورت بی وقفه عملیات احداث سیفون را به سرانجام رساندند و آب در حال حاضر وصل است.

مدیر آبفا اهواز ادامه داد: در حال حاضر آب شرب ساکنین منطقه کیانشهر به لحاظ کمی و کیفی در شرایط استاندارد و مطلوبی قرار دارد و گل آلود شدن آب پس از اتمام عملیات، طبیعی است.

دشتی زاده بیان کرد: با توجه به اینکه پروژه طرح جامع فاضلاب کلانشهر اهواز با سرعت بالا در حال انجام است و در کنار آن نیز پروژه‌های متعدد فاضلاب در نقاط مختلف شهر انجام می‌گیرند، گاها تلاقی خطوط و احداث سیفون‌ها و … ممکن است بازهم بوجود آید، اما در نهایت این اقدامات و اجرای این پروژه‌ها، منجر به رضایتمندی شهروندان خواهد شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا