انرژی

افزایش هر روزه جبهه‌های کاری فاضلاب در اهواز

مدیر آبفا اهواز از ۴ پروژه‌ اصلاح خط فاضلاب در سطح کلان‌شهر اهواز بازدید کرد.

همچنین بخوانید

سعید دشتی‌زاده در پایان بازدید میدانی از ۴ پروژه‌ اصلاح خط فاضلاب در سطح کلان‌شهر اهواز با اشاره به افزایش هر روزه جبهه‌های کاری فاضلاب در سراسر شهر اظهار کرد: اصلاح خط فاضلاب خیابان شهید دستغیب در منطقه زیباشهر و نبش خیابان زرگر مرادی تا خیابان امام شرقی، که خط فاضلاب در آنجا به دلیل فرسودگی ریزش کرده بود در دستور کار قرار گرفت و همکاران نسبت به اصلاح و بازسازی خط به طول ۴۵۰ متر و با بکارگیری لوله دوجداره ۳۱۵ و ۴۰۰م.م اقدام کردند تا مشکل پس‌زدگی و دفع آب‌های سطحی برطرف شود.  

وی افزود: همچنین در بازدیدهای امروز، به پروژه‌ فاز ۲ پاداد، بلوار سعادت، از بلوار هجرت تا خیابان امام شرقی نیز سرکشی کردیم. در اینجا، خط فاضلاب به طول ۹۰۰ متر و با استفاده از لوله ۱۰۰۰م.م اصلاح می‌شود.  

دشتی‌زاده افزود: پروژه اصلاح خط انتقال فاضلاب خیابان‌های بهاران منطقه باهنر به طول ۵۰۰ متر با بکارگیری لوله‌های پلی‌اتیلن دوجداره ۳۱۵ و ۴۰۰م.م یکی دیگر از پروژه‌های مهم در دست اجرا است که امیدواریم با اجرای این پروژه شاهد افزایش چشمگیر ظرفیت دفع فاضلاب منطقه باشیم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از آبفا اهواز، او در ادامه به پروژه تعمیرات اساسی و اصلاح خروجی فاضلاب منطقه ۳۰۰ دستگاه صنایع فولاد اشاره و خاطرنشان کرد: در این منطقه، خروجی فاضلاب دچار مشکل بود و این موضوع جمع‌آوری و دفع فاضلاب منطقه را با مشکل مواجه می‌کرد که به همین منظور، اصلاح آن با بهره‌گیری از لوله پلی‌اتیلن ۴۰۰م.م تحت فشار به طول ۲۲۰ متر در دستور کار قرار گرفت.  

مدیر آبفا اهواز بیان کرد: در ۱۴۵ نقطه دیگر شهر نیز پروژه‌ فعال داریم. خطوط انتقال، ایستگاه‌های پمپاژ و دفع فاضلاب در حال بازسازی و احداث است و آبفا به صورت شبانه‌روزی در میدان خدمت حضور دارد. امیدوار هستیم با این اقدامات و تزریق منابع مالی مورد نیاز، مشکلات روز به روز کاهش پیدا کند و شاهد کمتر شدن آلام مردم در بحث دفع فاضلاب و آب‌های سطحی باشیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا