انرژی

تلاش برای برقرار شدن تعدادی از روستاهای بزنوید ادامه دارد

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: ۹۵ درصد روستاهای شهرستان الیگودرز برق دار هستند، تلاش برای برقرار شدن تعدادی از روستاهای بزنوید ادامه دارد.

همچنین بخوانید

فریدون خودنیا با اعلام این خبر که ۹۵ درصد روستاهای شهرستان الیگودرز برقدار هستند، بیان کرد: تلاش همکاران شرکت نیروی برق لرستان برای برقدار شدن تعدادی از روستاهای بزنوید در صورت رفع راه گشایی توسط اداره راهداری ادامه دارد.

وی ادامه داد: در پی اعلام هواشناسی مبنی بر ورود توده بارشی به استان در چند روز گذشته تمام عوامل شرکت توزیع برق استان در آماده باش کامل قرار گرفته‌اند و در بارش شدید به خصوص در شهرستان‌های ازنا و الیگودرز که به صورت برف بوده که این بارش‌ها در مناطق کوهستانی شدیدتر  به طوری که ارتفاع برف در مناطق کوهستانی به حدود یک و نیم متر هم می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بیان کرد: بارش‌های شدید باعث شد قسمتی  از برق شهر الیگودرز و روستاهای آن قطع شود که بلافاصله همکاران برق  الیگودرز با تلاش و اقدام به موقع برق شهر در همان ساعات اولیه وصل شد و عملیات وصل برق روستاها از ساعت ۱۱ شب روز جمعه ۲۴ دی ماه شروع و تا غروب شنبه ۲۵ دی‌ماه ادامه داشت و کلیه روستاهایی که راه دسترسی به آنها وجود داشت برق دار شدند.

خودنیا اظهار کرد: تعدادی از روستاهای بزنوید به علت بسته شدن راه در خاموشی به سر می‌برند.

وی تصریح کرد: اکیپ‌های شرکت توزیع برق استان در منطقه حاضر هستند و به محض اینکه اکیپ‌های راهداری راهگشایی کند، بلافاصله برای وصل شدن برق روستاهای بی برق اقدام خواهد شد.

خودنیا یادآور شد:  در مجموع برای عملیاتی که در شب گذشته صورت گرفته در شهرستان الیگودرز ۱۵ اکیپ و در شهرستان ازنا ۸ اکیپ فعال حضور داشته‌اند و حدود ۹۵ درصد از مشترکین روستایی که برق آنها قطع شده بود رفع مشکل گردیده  و تنها ۵ درصد از برق روستاهای بزنوید به خاطر عدم راه دسترسی قطع هستند.

عبدالرضا حسینی مهر معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق لرستان نیز گفت: با توجه به عدم راه دسترسی به روستاهای صعب العبور الیگودرز همکاران شرکت توزیع در منطقه فرسش بدون اینکه راه شکافی کامل صورت بگیرد به این مناطق به صورت پیاده اعزام شده‌اند و با حدود ۱۲ کیلومتر پیاده‌روی توانسته‌اند روستاهای منطقه فرسش را بصورت کامل برقدار کردند.

حسینی مهر ادامه داد: تمام اکیپ‌های شرکت توزیع برق در شهرستان الیگودرز در حالت آماده باش قرار دارند و به محض راه گشایی نسبت به رفع خاموشی مناطق صعب‌العبور اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا