انرژی

فعالیت تاسیسات نفتی در خارک عادی است

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: در زلزله‌های امروز (یکشنبه، ۲۶ دی‌ماه) جزیره خارک هیچ‌گونه خسارتی به تاسیسات صنعتی شرکت پایانه‌های نفتی ایران وارد نشده و فعالیت‌ها و مأموریت‌ها به‌طور عادی در حال انجام است.

عباس اسدروز اظهار کرد: امروز ( یکشنبه۲۶دی ماه ) زمین لرزه‌هایی با قدرت ۴.۸ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۶:۱۹ و  ۴.۶ دهم ریشتر در ساعت ۷:۵۵ و ۳.۲ ریشتر در ساعت ۱۱:۵۳ جزیره خارک را لرزاند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، وی با اشاره به عادی بودن شرایط در تاسیسات پایانه نفتی خارک، اظهار کرد: زلزله تاکنون منجر به خسارت به تاسیسات این پایانه نشده است و فعالیت های جاری در این پایانه به صورت عادی در حال انجام است. 

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران و مدیرارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارک افزود : از زمان وقوع زلزله ها ، در سریع‌ترین زمان ممکن کمیته بحران پایانه نفتی خارک با مدیریت رییس پایانه نفتی خارک برگزار شد و  با تعامل و هماهنگی  که با مسئولین شرکت های نفت فلات قاره و پتروشیمی و دیگر شرکت ها در این جزیره وجود دارند ،کلیه برنامه ها هماهنگ شد و کلیه تاسیسات حیاتی صنعت نفت به صورت مداوم در حال بررسی و رصد است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا