خودروصنعت، معدن، تجارت

امداد خودرو هیوندای

آیا تاکنون خودروی شخص یا سازمانی که در اختیار داشته‌اید دچار مشکل شده است؟ مقصود ما از مشکل و نقص فنی در نزدیک و حوالی تعمیرگاه‌ها و مراکز تخصصی تعمیرات نیست، بلکه در سفرها جاده‌ای بین شهری و شهری است یا اتوبان‌ها در ساعات مختلف شبانه روز. در این گونه موارد چه کاری باید کرد؟

اگر وسیله‌ی نقلیه و ماشین شما هیوندای یا تویوتا باشد آیا می‌توان به هر تعمیرگاهی اطمینان کرد؟ امداد خودرو تویوتا و امداد خودرو هیوندای معتبر در تهران کدام است؟ خدمات تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه تویوتا مطابق با استانداردهای روز و پیشرفته‌ی این خودروها هستند؟

همان طور که می‌دانید یکی از تفاوت‌های قابل توجه‌ی شرکت‌های خودروسازی داخلی با شرکت‌هایی همچون تویوتا و هیوندای تکنولوژی و سخت افزارها و نرم افزارهایی است که آن‌ها در خودروهای خود استفاده می‌کنند از این رو خدمات صافکاری، خدمات نقاشی، خدمات فنی و الکترونیکی خودروهای هیوندای و تویوتا بسیار متفاوت خواهد بود.

همچنین بخوانید

با این وضعیت سوالاتی مطرح می‌شود که در صورت مشکل فنی در خودرو، امداد خودرو هیوندای و امداد خودرو تویوتا در دسترس قرار دارد؟ آیا این امدادها دارای مرکز تعمیرگاه خودرو تویوتا یا تعمیرگاه خودرو هیوندای هستند؟  آیا دانش کافی به صورت تئوری و عملی در میان تعمیرکاران این اماد خودروها وجود دارد؟

 با ما همراه باشید تا برای پاسخ گویی به این سوالات اطلاعات ویژه و خوبی را با هم مرور کنیم.

اهمیت وجود امداد خودرو تویوتا و امداد خودرو هیوندای

یافتن یک تعمیرگاه مناسب با پرسنل حرفه‌ای، دستگاه‌های بروز و استاندارد را تقریبا می‌توان مهم‌ترین دغدغه‌ی مالکین خودروهای خارجی هیوندای و تویوتا در هنگام برخورد و روبرو شدن با مشکلات فنی نامید. زیرا حساسیت در تعمیر خودروی هیوندای و تویوتا بسیار بالاست. از این رو بهتر است تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه تویوتا دارای ویژگی‌های منحصر به فردی باشند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیرکاران فنی و مجرب

فضای پارکینگ خوب برای محافظت از خودرو

استفاده از قطعات مورد تایید

آشنایی با مشکلات و بروز بودن دانش تعمیرکاران

اما با این ویژگی‌ها چگونه می‌بایست یک تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه تویوتا که معتبر باشند را شناخت؟

امداد خودرو هیوندای و امداد خودرو تویوتا نیز می‌بایست ویژگی‌های ذکر شده را داشته باشند؟

آیا مراجعه به تعمیرگاه کلیه خودروهای وارداتی می‌تواند برای مثال خدمات مربوط به صاف کاری، خدمات نقاشی و خدمات فنی را برای تمامی خودرو‌ها در اختیار قرار دهد؟

در اختیار بودن و همچنین در دسترس بودن تیم و نیروی فنی در امداد خودرو می‌تواند یکی از دلائل برای انتخاب تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه تویوتا باشد.

 

شرکت امداد خودرو هیوندای ۷۲۴ و امداد خودرو تویوتا ۷۲۴

شرکت امداد خودرو هیوندای ۷۲۴ و امداد خودرو تویوتا ۷۲۴ با هدف ارائه خدمات باکیفیت، مناسب، درخور توجه و هم رده با تعمیرات فنی در دنیا افتخار دارد امداد خودروی شرکت‌های تولید کننده‌ی خودروهایی با برند هیوندای و تویوتا را انجام دهد. این شرکت در طول این سال‌ها همواره با در اختیار داشتن کادری مجرب، فنی و کارآمد برای برندهایی چون هیوندای و تویوتا، تیم امداد خودرو هیوندای۷۲۴ و امداد خودروی تویوتا۷۲۴ را راه اندازی کرده است. امداد خودرو تویوتا و هیوندای علاوه بر خدمات فنی در حال حاضر می‌تواند خدمات صافکاری، خدمات نقاشی، خدمات فنی و مربوط به سیستم‌های کامپیوتری و… را در زودترین زمان ممکن و با باکیفیت‌ترین حالت در اختیار درخواست کنندگان و امداد جویان خودروهای هیوندای، تویوتا، کیا و کلیه خودروهای هیبریدی و وارداتی قرار دهد.

چرا امداد خودرو تویوتا ۷۲۴ و امداد خودرو هیوندای ۷۲۴ متمایز است؟

زمانی که از امداد خودرو تویوتا و امداد خودرو هیوندای صحبت می‌کنیم، چندین موضوع و ویژگی مهم برای بررسی وجود دارد که بر کیفیت خدمت‌رسانی و رضایت مشتری تاثیر بسیاری خواهد گذاشت. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید و بیشتر با امکانات و خصوصیات برتر امداد خودرو هیوندای و امداد خودرو تویوتا و همچنین ویژگی¬های منحصر به فرد تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه تویوتا در این مجموعه آشنا ¬شوید. یکی از ویژگی‌های برتری که در امداد خودرو هیوندای وجود دارد فرآیند کاری آن در پذیرش، دریافت اطلاعات، انجام امور تعمیراتی و تحویل خودرو است. درخواست کنندگان امداد تنها با یک تماس تلفنی و اعلام درخواست خدمات امداد خودرو هیوندای یا امداد خودرو تویوتا به واحد خدمات ارجاع داده خواهند شد. این واحد نیز پس از پرسش چند سوال کلی در مورد وضعیت و موقعیت پیش آمده و مکان جغرافیایی نزدیک‌ترین تیم عملیاتی و کارشناسی امداد خودرو هیوندای یا امداد خودروی تویوتا را به محل اعلام شده اعزام می‌کند. کارشناسان و تیم فنی پس از بررسی شرایط و اعلام آن به مشتریان و با تایید ایشان، اقدام به اعزام خودرو با شرایطی ایمن که هیچ گونه آسیبی به آن نرسد به محل استقرار و تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه تویوتا منتقل می‌کنند. پس از آن اگر خودرو نیاز به خدماتی نظیر خدمات نقاشی، خدمات پولیش، واکس بدنه و سرامیک و حتی خدمات صافکاری بودف متخصصان و تعمیرکاران ماهر اقدام به تعمیر و رسیدگی به خودرو خواهند کرد.

 

خدمات و امکانات تعمیرگاه تویوتا و تعمیرگاه هیوندای

بهتر است که در ابتدا باید بگوییم که تیم امداد خودرو هیوندای و امداد خودرو تویوتا به صورت شبانه¬روزی در تمامی مناطق تهران آماده خدمت رسانی به دارندگان خودروهای هیوندای و تویوتا است. امداد هیوندای وامداد تویوتا خدمات متنوعی برای تعمیر و سرویس خودرو دارند که برخی از مهم¬ترین آن‌ها به قرار زیر است:

  • اعزام امدادگر متخصص در کوتاه ترین زمان
  • عیب یابی با دستگاه دیاگ و رفع ایراد در محل
  • صافکاری بدون رنگ و صافکاری پیشرفته PDR
  • امداد کلیه خودروهای هیبریدی در محل
  • انجام انواع سرویس های دوره ای در محل مورد نظر شما و یا در تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه تویوتا
  • انتقال خودرو توسط تیم امداد خودرو هیوندای ۷۲۴
  • خدمات نقاشی، صاف کاری، پولیش، سرامیک بدنه به صورت تخصصی و اصولی به وسیله کارشناسان زبده شرکت امداد خودرو هیوندای و تویوتا
  • تعمیر موتور و گیربکس اتوماتیک خودرو هیبرید و غیر هیبرید
  • بازدید جلوبندی و میزان فرمان و همچنین تعمیر سیستم اگزوز در محل
  • عیب‌یابی و تعمیر سیستم خنک کننده موتور خودرو هیبرید و غیرهیبرید
  • عیب‌یابی سیستم برقی خودرو و همچنین بازدید سیستم تهویه خودرو
  • تامین قطعات اورجینال و استفاده از قطعات یدکی مناسب در تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه تویوتا

 

HYUNDAI724.COM

تلفن تماس : ۰۲۱۸۸۵۰۷۴۱۵ –  ۰۹۱۲۳۰۵۵۰۵۳

آدرس : تهران،هتل استقلال، ورودی میهمان، مجتمع پارسیان

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا